Antrekka er jo ganske aldersløse men jeg har jo passert 60 med et par år..derfor antrekk 60+ i overskrifta.. Dagens forrige innlegg finner du her 42-ar-og-62-ar-siden-sist
Alle klærne her er fra stepinhokksund , er jo stort sett der jeg kjøper klær( eller er modell )..Nå vet ikke jeg om di fortsatt har disse klærne i butikk, men antar at mye av det fortsatt er der, i allefall i noen størrelser..
Denne fine kjolen lånte jeg for å ta bilder en dag jeg var innom, kjekt å ha litt å variere bildene med.. Dette var den kaldeste dagen hittil i vinter, så jeg ser litt annspent ut..hehe.. #parttwo
Bukse , genser og boots kjøpt i høst.. elsker antrekket..
Bildene over her har Step In tatt… rødt og sort er jo fine jule og vinterfarger..
Klærne over her har jeg også kjøpt i høst, bukse fra Olajeans som er lang nok på bena til meg er jo helt topp da..
Alderen har blitt 62 år siden sist jeg hadde en “bloggdag”..og 20 november hadde mannen og jeg vært gift i 42 år.. så da er det enkelt å regne ut hvor gammel jeg var da jeg gifta meg.. hehe.. var faktisk noen dager før 20 års dagen..
Da vi hadde vært gift i 40 år var vi på hotelltur til Drøbak feiring-pa-forhand
Nå tok vi bare en dagstur dagen før dagen.. og koste oss først med kaffe, så en liten gåtur og jammen blei det en julemiddag før vi dro hjem også..
Bursdagen min blei feira med pinnekjøtt sammen med gutta lørdagen før ,(kjæresten til eldste var i en annen bursdag..)På dagen min kom di to søstrene mine på besøk, da blei det ostefat og sandkaker med krem.. (kakene var kjøpt )
I dag er planen å lage noen blogginnlegg og å lese litt blogger ! Ser et jeg fortsatt er med på “lista”så da er det jo ok om di som er innom ser at det er noen nye innlegg !
Satser på å blogge litt mer i 2024.. vi får se ! Som jeg har sagt før syns jeg Instagram ( annebe.blogg ) er enklere for meg som først å fremst liker å dele bilder… mye tekst blir fort litt slitsomt for nakken min..
Jeg tenker at disse antrekka passer (nesten)uansett alder.. men jeg nærmer meg jo 62, så da blir det antrekk 60+.. Her deler jeg noen antrekk som jeg enten har kjøpt meg i høst, hatt på som modell for Step In eller noe jeg har mixa med det jeg har i skapet.. Som vanlig skriver jeg kort under bildene..
Klærne her har jeg hatt i ca 1-2 år.. Jeg går egentlig aldri med hatt, bortsett fra på bilder.. syns det er tøft , men liker best å være mer anonym sånn til “vanlig”..
Kjolebildet over her er tatt av Step In .. selv har jeg kjøpt en lignende kjole i blått.. litt andre ermer på den jeg har..
Dette antrekket har jeg kjøpt meg i høst.. helt min stil .. #stepinhokksund
Klassisk stil..Bildet tatt av Step In..
Kjolen og det røde tilbehøret her har jeg hatt lenge.. støvla er “så si” utslitt, men liker dem sååå godt..
Bildet over her tok jeg i forbindelse med at jeg var å prøvde klær til motevisning for Step In.. så antrekket er “lånt”..
Rødt er en av høstens store trender..Bildet er tatt av #stepinhokksund..
Jeans kjøpt på Step In i høst.. skjorte og jakke fra HM.. veska har jeg hatt i mange år.. #mote #antrekk
Jeg baker ikke så mye for tiden, men håper å bli litt “flinkere”til det igjen.. Hadde en periode der jeg stadig bakte og det er jo egentlig litt hyggelig og avslappende..
Her legger jeg ut tips til deilig bakst fra tidligere og linker til innlegg med oppskrift .. se under bildene..
Ja om du ikke har merka det altså… så har høsten kommet ! Regner med at folk ikke trang å få den opplysningen fra meg, men siden jeg ikke har blogga siden begynnelsen av september , syns jeg det var greit å nevne det..hehe..
Nå har det ikke skjedd så veldig mye her siden sist..men deler noen bilder fra sist mnd og skriver kort under bildene..
Deler noen av bildene fra “fotoshoot” med Step In Hokksund.. Hvorfor jeg er litt “modell” der finner du i innlegget her..goy-a-vaere-modellpa-step-in (..jeg har ingen avtale om å dele bilder for dem..men hyggelig å støtte lokale butikker og moro å bruke noen av bildene jeg er med på..)
Sjekk den fine sveisen min..hehe.. sånn jeg pleier å være når jeg ikke tar antrekksbilder…
Så var det beklagelsene..
1. Jeg svarer ikke på kommentarer på bloggen di dagene jeg ikke er “på”..(men jeg svarer når jeg er tilbake igjen da.. det er jo bedere enn ingenting..sant ? )
2. Beklager til folk på FB at jeg ofte ikke får med meg innlegg før det har gått lang tid.. sjelden innom , og innlegg/bilder der kommer i veldig “surrete”rekkefølge syns jeg..
Kunne sikkert beklaget flere ting..men får holde for denne gang..hehe..
Lenge siden sist.. hoppa over august her inne ! Det blir til at jeg deler bilder på Instagram siden det er mye enklere.. jeg er jo ikke så glad i å skrive mye tekst.
Men samtidig liker jeg blogg som “konsept”litt mer personlig liksom.. så blogge skal jeg fortsette med selv om det ikke blir så ofte.. ellers finner du meg på annebe. blogg på IG
Bloggen min er i grunnen ganske så “overfladisk”..og det kommer den til å fortsette å være ! Jeg har den ikke for å ytre så sterke meninger, men for å ha et sted å dele bilder og litt små hverdagslige oppdatteringer..
Det betyr ikke at jeg ikke syns det er bra med folk som blogger om viktige eller interessante temaer.. men det er ikke min greie her på bloggen..skal man ha slike innlegg må en sette seg godt inn i det en skriver om..og det blir for mye jobb for meg !
Også orker jeg ikke noen debatt i kommentarfeltet..hehe..