Gøy å være “modell”på Step In !

Som jeg skrev i forrige innlegg hadde jeg vært innom butikken Step In da jeg var å tok bilder ved elva i Hokksund i går. HER er det innlegget.. Jeg kjenner henne som driver butikken litt fra jeg hadde datteren hennes i barnehagen..

Av og til når jeg har vært innom har jeg blitt spurt om det er ok at de tar noen bilder av meg med noen antrekk …og di har jo så mye fine klær så det er jo bare gøy !

Koselig kafè og mye fint interiør er det der også..så bare det å gå der å titte er jo en opplevelse i seg selv..

Skrev “modell”i gåsøyne siden dette ikke er en jobb..mer en lystbetont aktivitet for min del..Og di bruker bildene på Instagram og FB !

I går tok jeg bilder i den kjolen dere ser i tre ulike farger.. De andre bildene er fra jeg var innom for 3-4 uker siden..

Her blir jeg jo ikke sminka og slikt, så litt blå under øya er sånn jeg er til hverdags…

#stepin  #hokksund

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg