Pizzasnurrer

I dag bakte jeg noen grove Pizzasnurrer som er kjekt å ha med på tur eller om gutta kommer en tur innom her.. Jeg brukte en ferdig melblanding som i innlegget i linken.. https://annebe.blogg.no/rundstykker-pa-den-enkle-maten.html

Siden eldste bare spiser vegetar lagde jeg alle uten kjøtt..for vi andre liker jo det også..

Det ble 29 stk .. Nå har jeg spist to og eldstesønn har spist fem , siden han kom en tur i kveld..veldig gode sa han !

Jeg smurte på pizzafyll..surra champinjong, løk, gulrot og litt basilikum i panna før jeg tok det utover og strødde over med ost…rulla sammen og lot dem heve litt til før di ble stekt på 225 grader i 10 min..

Hadde litt ost og basilikum på toppen også..

Bevisst litt lysstekte så di ikke skal bli tørre..

 

Rett før steking..

 

#pizzasnurrer #påske2020

14 kommentarer

Siste innlegg