Har blitt høst siden sist

Ja om du ikke har merka det altså… så har høsten kommet ! Regner med at folk ikke trang å få den opplysningen fra meg, men siden jeg ikke har blogga siden begynnelsen av september , syns jeg det var greit å nevne det..hehe..

Nå har det ikke skjedd så veldig mye her siden sist..men deler noen bilder fra sist mnd og skriver kort under bildene..

Følg meg gjerne på Instagram, om du har lyst instagram.annebe.blogg

Jeg har “så klart” vært ute å tatt bilder, både av høsten og av antrekk..

 

Detaljer i naturen..

 

Kledd i pasteller.. #drammenmuseum

 

Innekos! Lysholder #stepinhokksund

 

Mannen og jeg har vært på en tur i Bragernesåsen..

 

Jeg har vært med på motevisnig for Step In.. #stepinhokksund

 

Bildet her tok jeg før morgentåka letta oppe ved Portåsen.. ( noen uker siden )

 

Høst på verandaen.. #mjøndalen

 

Kledd i høstfarger..

 

#høst #blogg #antrekk #natur #foto

10 kommentarer
    1. haloen ,koslig å se deg igjen her inne :=) ja nå er det høst og vi har vært gjennom vinter også da vi var i Trøndelag sist helg ,hos oss har det vært skikkelig kaldt så her har det vært ull som har vært i fokus + dun :=) ha en fin søndag

      1. Takk så hyggelig <3 Har sett snø hos deg ja.. vi har lagt om til vinterdekk, men foreløpig bare vært litt "sno"i lufta.. Takk det samme<3

    2. Så utrolig fine bilder Anne <3 Høstlige og flotte 🙂 Med gladjenta selv! I alle fall ser du veldig glad ut på bildene 🙂 Det smilet ditt selger klær som bare det tenker jeg. Heldige Step In 🙂

    3. Så fint med høstløv på bildene! På det forrige innlegget, den grønne buksen, hvordan kan jeg få fatt i den🤔 elsker den grønnfargen på klær jeg også

    4. Hallo! Godt å se deg her inne, det har blitt høst og snart vinter – du fanger høsten strålende her med.. så mange flotte bilder. Mye vakkert..Deg og natur og klær og interiør..
      Ser ut som du har vært en del ute også, flott – og september var jo bare vakker. Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg