Antrekk 60+

Antrekka er jo ganske aldersløse men jeg har jo passert 60 med et par år..derfor antrekk 60+ i overskrifta.. Dagens forrige innlegg finner du her 42-ar-og-62-ar-siden-sist

Alle klærne her er fra stepinhokksund , er jo stort sett der jeg kjøper klær( eller er modell )..Nå vet ikke jeg om di fortsatt har disse klærne i butikk, men antar at mye av det fortsatt er der, i allefall i noen størrelser..

Skriver kort under bildene

Denne fine kjolen lånte jeg for å ta bilder en dag jeg var innom, kjekt å ha litt å variere bildene med.. Dette var den kaldeste dagen hittil i vinter, så jeg ser litt annspent ut..hehe.. #parttwo

 

Bukse , genser og boots kjøpt i høst.. elsker antrekket..

 

Bildene over her har Step In tatt… rødt og sort er jo fine jule og vinterfarger..

 

Klærne over her har jeg også kjøpt i høst, bukse fra Olajeans som er lang nok på bena til meg er jo helt topp da..

 

Veldig fornøyd med antrekket under her også..

#antrekk #stepinhokksund #sjal #rah #stil

 

 

 

 

 

 

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg