Ny kjole (antrekk 60+)

Denne kjolen kjøpte jeg på Step In tidligere i uka ! Syns den var litt klassisk og fin, tøft med striper er det jo også..og den er veldig behagelig å ha på… Jeg skriver jo 60+ for jeg fylte jo 60 i desember har-vaert-60-ar-i-laaange-tider-na.

Men denne type kjole kan man bruke uansett alder syns jeg.. Nå tenker jo jeg at folk kan kle seg slik di ønsker uansett jeg da.. det viktigste er å føle seg vel med det man har på !

Kjøpte en kjole til også, men den var litt mer typisk sommer så den får jeg ta bilde av senere..

Dagens innlegg med “kosedress” finner du her kosedresserpa-luftetur og om du har lyst til å bli statis tar du en titt her bli-statist-da-vel.

 

Merket på kjole er Anemone og den kosta 999 kr..

 

#stepin #anemone #minmote #blogg #kjole

32 kommentarer

Siste innlegg