“Kosedresser”på luftetur

Reklame |

Flere av dere fikk nok med dere at jeg fikk to fine “kosedresser”fra Hunkemøller da jeg var syk..Innlegget jeg lagde da finner du i linken her..behagelige-koseklaer

Som jeg skrev der hadde jeg lyst til å ta noen bilder av “dressene”utenfor hjemmet også… I dag tok jeg en tur opp til Sorenskrivergården i Hokksund og tok noen bilder der…

Jeg syntes fint denne typer “kosedresser”kan brukes på litt andre måter enn bare å være hjemme i også.. (trykk på det blå feltet og du finner mange fine “dresser” )

Også er det gøy å bruke litt annet tilbehør til dem..

Hunkemøllers side med rabattkode kan du jo også ta en titt på..

Skriver kort under bildene..

 

Sååå deilig i sola i dag..

 

Denne dressen er kjempegod og jammen er den litt tøff også..

 

#Hunkemøller

 

Med en bluse til kan jo denne “fløyelsdressen”nesten brukes til pent også…

 

 

#hunkemøller #blogg

12 kommentarer

Siste innlegg