Har vært 60 år i laaange tider nå..

Fylte jo 60 år 4. desember.. Så har kjent litt på det å være 60 noen uker nå.. ikke så veldig annerledes enn 59 i grunnen..hehe.. På dagen var gutta og kjæresten til eldstmann en tur her.. Først Tacosuppe.._tacosuppe_ og så marsipankake.. og is til kaffen..

Stille og rolig som all feiring har vært her etter at jeg blei syk med ME , litt om det kan du lese her..litt-om-det-a-ha-me.. Så Covid gjør i grunnen ikke noen forskjell for meg /oss i slike sammenhenger.. men ønsker den uansett “dit pepper`n gror”..

Tok nesten ikke bilder, siden det blir litt masete ..men et par stykker blei det..

Jeg fikk koselige gaver , litt fotoutstyr og ei bok av Mads Hansen bl.a..

#marsipankake #baking #bursdag #mjøndalen #blogg

16 kommentarer
    1. Så ut som en flott feiring! Koselig med besøk av barna og kjæreste.
      Kaka og festen så flott ut. Stille og rolig er helt innafor. Klem..

    2. Fint å titte innom hos deg.
      Du har bursdag på samme dagen som min kone 🙂
      Vi er nesten på samme alder som deg 🙂

      Ha en flott jul med de rundt deg, med masse gled og inspirasjon 🙂

    3. Så koselig og fin feiring ♥ Og gratulerer med vel overstått ♥ Det behøver ikke å være sus og hæla i taket synes jeg. Jeg tror jeg selv er ferdig med store feiringer nå. Ting begrenser seg.
      Leste om julebladene du har vært med i. Så fint og stemningsfullt. Håper at nakke og hodesmerter gir seg nå hos deg. Masse god bedring ♥♥ Juleklemmen til deg ♥

      1. Takker 🙂 Ja etter jeg blei syk har det vært minimalt med feiringer..men koselig med “gutta”på besøk da.. 🙂 Den nakken plager meg stort sett hele tida..men noen ganger er det ekstra ille ! Tusen takk 🙂 Klem og godt nytt år til deg <3

    4. Fine 60-åringen, deg <3. Gratulerer med vel overstått. Er ikke så stor forskjell å runde dette ti-året, men har kjent på at det føles voksent :D. Varm klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg