Bli statist da vel..

Jeg har jo vært med på veldig mange mote og reklamejobber,litt om det finner du her noen-biler-fra-mine-favoritt-jobbersom-model eller her litt-mote-litt-reklame

Jeg starta jo ikke med dette før jeg var ca 33 år..som en hobby ved siden av barnehagejobben. De første åra var jeg mye med som statist i filmer også, lærerikt og gøy, selv om en må være tålmodig og ikke tjener all verden på slike oppdrag..

Nå orker jeg ikke være med på så mye sånt lenger , men følger et par sider på FB, så kan jeg i allefall følge med litt på hva som blir lagt ut der… Det er jo mange slike sider men di to jeg følger på FB finner du her og her

Bildet over er fra en reklame for et “dataprogram”eller noe slikt..en del år siden nå !

 

Bildet under er fra den første korfilmen jeg var med på… Tre dagers jobb minnes jeg, uten lønn.. men med lunsj og hyggelig treff med andre som hadde samme interesse..

(tok noen bilder backstage, men di orka jeg ikke lete etter nå)

#statist #film

16 kommentarer

Siste innlegg