Mønster og fargemix… (Antrekk 60+)

Bildene her tok jeg i går,tar som regel flere anntrekk på samme dag.. greit når man først har vaska håret..hehe.. Som dere 8mange av dere9 vet er det å ta antrekksinnlegg blitt hobbyene min etter at jeg blei syk..hvorfor-antrekksinnlegg

Litt enklere å ta bilder når det er bart på bakken..men litt utfordringer skal man jo ha godt av har jeg hørt..

Skriver kort under bilkdene..

Ruter på ruter funker bra det.. Vest og sjerf har jeg hatt i mange år..buksa er en av di jeg fikk fra Ylviajeans..helt-supre-jeans

 

Bildene over her er tatt på “haugen”rett borti gata her jeg bor..

 

På bildene under her har jeg på meg ting fra Step In ! Vest og bukse kjøpte jeg på salget nå..skjorte og lue har jeg kjøpt før..og veska var en gave da jeg fylte 60 år..

Mange ganger tenker jeg at, har jeg blå vest ..må jeg ha blå bukse..men er litt gøyalt og blande farger også, så her blei det grønt..og da får man brukt klærne på litt varierte måter…

 

Likte godt bildet under her.. litt “motsol”ga fin stemning syns jeg ! Disse bildene er tatt på Fossesholm , like ved der mannen og jeg tok kaffedaten i dag.date-pa-sjokoladesalongen

#fossesholm #stepin #minmote #mjøndalen #vestfossen #hokksund

8 kommentarer
    1. Flotte herlige bilder. Fin dame, fine klær og kule bilder! Topp….
      Fargene var helt supre sammen….Er så glad nå jeg ser noe annet enn grått og svart!
      Du er flink med farger! 🙂

    2. Stilig dame i kule og fine klær! Det er så bra at du har funnet dette du kan ha som hobby når formen ikke tillater så mye.
      Og du er jo så flott, og der er artig å se deg være modell ute i naturen eller åå verandaen din ☺🥰 God lørdagskveld. Klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg