Date på Sjokoladesalongen

I dag tok mannen og jeg en tur til Vestfossen (10-12 min med bil fra oss ).. Lite sted der yngstesønn bodde for noen år siden..og stedet vi passerer om vi skal bade på Eiker`n..annebe_bader_med_fisker

Sjokoladesalongen har mye godt og det er veldig koselig der ! Godt at vi var tidlig ute , vi var der da det åpna 10.00.. for det stod reservert omtrent på samtlige bord litt senere på dagen..

Som navnet sier kan man kjøpe sjokolade der..( di har vunnet noen priser for sjokoladen sin)….men man kan også  få god mat der ! Blei kake og kaffe på oss i dag..

Veldig gode kaker… og som dere ser ..jeg er alltid elegant..hehe.. #not

 

#sjokoladesalongen

 

Litt møkkete vindu , ikke så rart ved veien på denne tida av året..og jeg i konsentrer “positur”..

 

Under her kan dere se et smørbrød jeg har kjøpt der tidligere …det er bare såååå godt altså..

#matprat #vestfossen #blogg #sjokolade

 

 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg