Hvorfor antrekksinnlegg ..?!

Ingen annen grunn enn at det er noe jeg trives med , og at det gir meg litt mening i hverdagen etter at jeg blei syk.. (ME/utmattelse litt-om-det-a-ha-me. ) Jeg liker den kreative delen av det .. finne et sted i nærheten der jeg kan ta bilder, prøve å lage innlegga litt varierte.. selv om jeg nesten alltid smiler på bildene..

Når man tar slike bilder “må”man jo også ha et sted å dele dem..ellers hadde det jo blitt litt meningsløst..så da blir det på blogg eller instagram ..på IG heter jeg annebe.blogg.. Jeg kobler også av mens jeg holder på.. og det gir meg mer positivt påfyll enn å gå en tur f.eks..selv om det kan være fint også !

Jeg er ikke spessielt opptatt av klær og utseende.. men elsker å bla i moteblader.. for meg er det det kreative i bildene som er det “vesentlige”ikke å se hva som er “inn”..

Jeg har jo vært med på mange bilder i blader også..favoritt-jobbersom-modell… og jeg liker meg godt forran kamera..og jo mer posering jo mere gøy blir det syns jeg !

Bortsett fra på bilder kler jeg meg stort sett i “joggebuksestil”..

 

Bildene her er tatt tidliger i sommer..

 

#minmote #hokksund

26 kommentarer
    1. Det er en fin hobby. Du kler jo veldig mange ulike stilarter, så du blir som en “potet” i denne sammrnhengen. (Sjøl om der er en klisjé og høres skikkelig kjedelig ut!) Det gjelder å finne noe som gir påfyll og et “løft”. Da jeg var så utmattet, så kunne jeg nesten glemme det når jeg gjorde noe som jeg syntes var moro og engasjerende. Det eneste var at jeg ofte ble så ivrig at det tippet over, slik at jeg brukte meg helt opp på det.😊

      1. Ikke sant..det vet jo du også 🙂 Takker så mye.. <3 Di fem første åra jeg var syk..kunne jeg knapt stå opp av senga, så da jeg begynte å blogge og ta bilder føltes det litt som å få livet tilbake på en måte..selv om det må leves i et veldig rolig tempo… 🙂 Ja man kan bli litt for ivrig noen ganger..men man må prøve seg frem, og noen ganger går det greit..andre ganger ikke..

    2. Flott hobby med mening synes jeg. For det er ikke deg selv du digger, men hele settingen rundt det! Det blir nesten som å være skuespiller. Flott med grønt – helt skjønt! Herlige bilder igjen….klemmer.

      1. Tusen takk 🙂 Da har du forstått det rett..jeg koser meg med å ta slike bilder.. og som du sier er det liksom en liten “rolle”jeg spiller.. Klem <3

    3. Veldig moro med antrekksbilder, helt enig der. Jeg gjør det også fordi det er moro. Settingen. Mye latter. Blir det fine bilder er det en bonus 😊

    4. Dette må du slett ikke slutte med. Det lyser jo sv bildene hvordan du stortrives med det. Jeg blir faktisk glad når jeg titter innom innleggene dine. Stå på. Det er ikke bare perfekt for deg, men for oss som følger deg også. 🤗 Klem

    5. kjekt å gjøre noe en trives med og som gir litt påfyll av glede og positiv energi i hverdagen ❤️ Flotte bilder av deg 😍❤️❤️🥰 ha en flott dag 😘😘

    6. Jeg syns det er veldig fint at du deler hobbyen din. Du setter klær og tilbehør bra sammen, slik at det fungerer som en inspirasjon. Det er en glede å gå inn hos deg, kanskje jeg skal legge deg på Insta også :). Klem

    7. Nå har jeg vært med deg på bærtur, Oslotur, modelltur, og ferie. 😀
      Veldig mange koselige og fargerike bilder,n og som det ble sagt av flere, så er det veldig fint å få se deg i forskjellige antrekk. Blir alltid glad av smilet ditt, og gleden din over å være modell. 🥰
      Fortsett med det, for det er herlig å se deg. Koselig at du fikk bytur med Frodith også 😀
      God torsdagskveld! Klem 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg