TV høsten.. Hva liker du å se på ?

Etter jeg ble syk er det så si ingen kvelder jeg ikke er hjemme.. så da blir det å se litt på tv.. Jeg foretrekker Norske underholdningsprogram.. Får med meg Farmen, Skal vi danse og Stjernekamp..

Et program jeg også har fått sansen for er “Kåss til kvelds”.. litt uformell stil som jeg liker godt ! Skavland blir litt for seriøst for meg..men kommer jo litt ann på gjestene da…

Ellers blir det litt nyheter, dokumentarer og veldig gjerne et matprogram… nå om dagen ser jeg på MasterChef Norge..

Har du noen favoritter ?

Har spurt på bloggen om dette før også.. men det er noen år siden nå..  Et av  innlegga finner du i linken her..hva_liker_du__se_p_tv.html

Bilde er fra i fjor da jeg skrev litt om rynker og sånt…rynker-og-skjonnhet.html Brukte bildet nå for det er omtrent her jeg sitter å ser på tv… #blogg #blogging

 

28 kommentarer
    1. Jeg elsker oppussingsprogrammer i alle former….. spennende å se hvordan alt blir! Akkurat nå ser jeg på Sommerhytta…. og så begynner vel snart Jakten på kjærligheten – det er koselig! 🙂

      1. Gøy med sånn før og etter oppussing.. Skjønner mange ser på Sommerhytta..bare sett et par ganger jeg.. Jakten på kjærligheten er også slikt jeg bare ser av og til…må jo prioritere litt..kan ikke sitte “pal”foran tv heller.. <3

    2. Sommerhytta og noen serier jeg finner her og der! Ser på nå “Et sted å høre til” på NRK! Fin serie….spennende og romantikk…Ja, har alt den serien. Masse intriger….

      1. Sommerhytta passer bra for deg.. har sett det et par ganger.. Ikke sett den serien..kan ikke få med meg “alt”.. men sikkert fin <3

    3. Kåss til kvelds har jeg også sans for. Det er stort sett noe å le av og hun er sånn passelig uhøytidelig. Ellers ser jeg på stjernekamp. Men det blir mye krimserier om jeg ser tv på kveldene, men det siste året har jeg lest mye isteden. Blir litt sliten av å se tv så mye da jeg sitter foran pc hele dagen på jobb.

      1. Ja det er litt sånn løst og lett ..og med fine gjester ! Krim ser jeg sjelden på.. Jeg orker ikke sitte med bok.. men har begynt å høre en del på podkast.. Kan bli sliten av å se ting på skjerm ja..

    4. Akkurat nå har jeg kun nett-tv og ser på og da blir det kun NRK. Jeg har TV og må få opp noen kanaler snart, er kabel her så det blir en smal sak. Men jeg ser gjerne dokumentarer men setter pris på Lindmo og Skavland. Kåss til kvelds liker jeg ikke. Ble mett av all verden serier og reality som man måtte få med seg. Men det er mye bra i slike saker men det blir litt mye av og til. Ha en fin dag.

      1. Kjekt å ha noen kanaler..men litt for mye å velge i egentlig..hehe.. Mange bra dokumentarer.. Lindemo er bra.. Er litt vel mye realityprogramer ja..enig i det.. Fin dag videre du også 🙂

    5. Her ser vi stort sett på Nettflix. Liker ikke kjendisprogrammer jeg, bortsett fra 71 grader nord. Sinnasnekker’n var greit før han plutselig ble psykolog også. Luksusfellen svipper vi innom innimellom, og drømmemannen elsker matprogrammer som 4 stjerners middag og MasterChef. Faktisk har den samme mannen full kontroll på kontrollen, så han er heldig der! Kjærringa bryr seg egentlig ikke. Og hos oss er aldri TVn på før rundt 19.30. Har ikke TV i stua, bare nede i kjellerstua. Film er best på kino, for da må jeg rette 100% av oppmerksomheten på «skjermen», dessverre er det alt for høy lyd for ei med tinnitus, så det er sjeldnere og sjeldnere vi er der.

      1. Har sett noen serier på Nettflix.. men jeg liker aller best Norske program.. Jeg liker også veldig godt 4 stjerners.. så kan godt skjønne drømmemannen der.. 🙂 Ser ikke tv før ved 20.00 tida her heller.. Begynner å bli noen år siden jeg var på kino..men klart bra å se en god film der… 🙂

    6. Koselig med litt TV i kvelden. Nå gleder jeg meg til alle julefilmene. Det har visst allerede startet, men jeg venter litt med det. Vi ser Farmen sammen, ellers blir det litt sv hvert her. Klem til deg.

      1. Ja fint å kunne se litt..men kan jo ikke følge med på alt.. Farmen ser både mannen og jeg også.. Julefilmer i Desember er koselig… Klem <3

    7. Jeg har nok de samme favoritter som madammen.. i alle fall de som går på kveldstid. De aller fleste de samme som dine. Får med meg 71 grader nord også. 🙂 Har faktisk fått litt tenning på fotball igjen, etter at BodøGlimt tok skikkelig av… Har hatt avsmak på fotball i mange år. Håndball elsker jeg… 😀

      1. Ser 71 grader nord jeg også..glemte å nevne det.. 🙂 Fotball er ikke favoritten..men spennende når “favoritt/hjemmelaget”gjør det bra..

    8. Ser på mye av det samme som deg men jeg ser det meste på dagtid på etterskudd. Mannen orker ikke se på det, så vi ser på krim og masterchef sammen. Og naturprogram. Litt filmer innimellom også. 🙂
      Ha en fin kveld! Klem 🙂❤

    9. Jeg ser på Farmen, Skal vi Danse, og Åsted Norge. Og utenom det ser jeg serier på Netflix og Nrk appen. Og gjerne dokumentarer også. Men elsker lune serier. Akkurat nå ser jeg en serie på Netflix som heter Good Witch. Den er veldig koselig. Har tidligere sett Et sted å høre til på Nrk appen. Nydelig serie det også ♥
      Er jo som deg, hjemme de aller fleste kveldene 🙂
      Podcast og sånt hører jeg ikke på. Enda. Liker å se det skjer, i tillegg til å høre hva de sier 🙂
      Fine kvelden til deg, Farmen i kveld 🙂
      Klem ♥

      1. Åsted Norge ser jeg bare av og til.. En koselig serie er ikke dumt å se det.. 🙂 Litt deilig med podcast for å hvile øynene litt..men foretrekker å kunne se noe også.. 🙂 Klem <3

    10. Hei på deg!

      Jeg ser på Sommerhytta nå. Elsker det programmet 😀 Ellers er det ingen hemmelighet at jeg ser God morgen Norge hver dag i ukedagene – når jeg har anledning – om morgenen. Og ellers ser jeg serier på Netflix, HBO og Viaplay alt etter hva som er bra å se på – og selvfølgelig NRK sine herlige serier. Mye spennende og bra på NRK!

      Klem og god dag videre til deg 🙂

      1. Ser at veldig mange liker det programmet 🙂 Jeg ser ofte God morgen Norge litt utpå dagen jeg.. Har jo sånn at vi kan se når vi vil.. 🙂 NRK og tv2 er di jeg oftest ser på… Klem <3

    11. Jeg liker alle de du nevnte der. Jeg falt også litt av Skavlan, og liker gjerne de litt lettere underholdningsprogrammene for tiden. Håper du har en fin dag! 🙂

      1. Ja syns Skavland ble litt for “seriøst”som underholdning.. men kommer selvsagt ann på gjestene da.. Trenger litt lett underholdning.. livet byr jo på nok utfordringer ellers.. Takk.. og fin dag i dag til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg