Rynker og skjønnhet !

Jeg har jo hatt flere innlegg om dette temaet tidligere også HER bl.a ! Hva som er å være vakker/pen kommer jo an på “øyet som ser”.. Kunne man valgt å være naturlig rynkefri hadde vel di fleste valgt det. Men når alternativet enten er å ikke leve til man blir eldre eller å “fylle opp” så man ser unaturlig ung ut..da er i grunnen noen rynker helt greit ! (forstår godt at noen fikser litt om det er ting som er veldig “skjemmende” eller til og med plagsomt )

Jeg har jo også skrevet om en instagram-konto jeg følger . Som har fokus på flotte voksne damer som har en vakker utstråling til tross for rynker og andre “skavanker” som følger med alderen.. Killersixty finner du HER ..

Skriver kort under bildene.. (min stil er jo ikke lange innholdsrike innlegg ..hehe..)

Alle bildene er fra siste halvår..

Det her er i dag, helt sminkefri.. (som jeg er 90% av dagene i året) Som dere ser pigmentflekker og rynker sånn helt i tråd med alderen..mørk under øya har jeg alltid vært..så der kan jeg ikke skylle på alderen..

 

På bildet over her har jeg på maskara , dekka di største pigmentflekkene med concealer og tatt på litt solpudder.. (Foundation bruker jeg så si aldri ) Rynkene er fortsatt på plass, men her føler jeg meg mer en bra nok “til mitt bruk” i alle fall..

 

Jeg kan se myyyye verre ut om det trengs også, som på bildet under her..hehe..

Til min unnskyldning har jeg her sollyset rett i “fleisen”… #utseende #alder

 

 

 

 

20 kommentarer
    1. Du ser flott ut, naturlig. Det finnes ikke noe verre enn stive botoxfjes på mennesker. Mange klarer ikke stoppe behandlingen tidsnok…hvem vil ha grotesk maske og ikke kunne smile ordentlig etterhvert som alderdommen siger på? Jeg forstår ikke folk..de må jo gjøre som de vil, men pent er det ikke! Ansiktsmimikken er viktig i omgang med andre mennesker i samfunnet. Men bevares, skal man bo alene på en øde øy eller langt inni granskauen, trenger man ikke den mimikken 😁

      1. Tusen takk 🙂 Ja di fleste som starter med det ender opp med alt for mye..og da blir det unaturlig og ikke fint…syns jeg ! Fint at fjeset kan vise utrykk ja..men skal ikke si at jeg ønsker meg mest mulig rynker heller da ..hehe..

    2. Takk for at du deler. Jeg synes fremdeles det er vanskelig å godta alle flekker og rynker, men holder igjen, gidder ikke begynne med denne innsprøytingen av diverse. Tror jeg…

      1. Tenker det er fint med litt fokus på slike ting 🙂 Ønsker meg ikke flest mulig rynker jeg heller.. men rynkefri når man nærmer seg 60 år ser jo heller ikke så fint ut syns jeg.. Problemet er vel at om man begynner er det stadig noe nytt man oppdager som kunne vært “fiksa på”.. og da begynner det å bli slitsomt 🙂

    3. Herlige bilder, alle som en 🙂 Vi kan se ut akkurat hvordan vi vil vi 😀 Jeg har også fått noen “flekker”, som ikke akkurat er “skjønnhets”-flekker, men jeg har ikke gjort noe med dem… Hvis jeg ville kunne jeg brukt litt foundation etc, men jeg føler det ser så kunstig ut. Alle ser man dekker seg.. 😀 Men moro å gjort det for photo-shoot en gang kanskje.. Skal vi dolle oss litt en gang i sommer, når jeg kommer utover? Skikkelig style og sånn? 😉 Klemmer <3

      1. Tusen takk 🙂 Ja litt av hvert som kommer med alderen.. Jeg føler meg også unaturlig med sånn heldekka fjes.. Ja det blir morsomt da.. <3<3

    4. Jeg liker absolutt ikke at huden min blir mer og mer rynkete og med masse pigmentflekker jo eldre jeg blir. Men derfra å ikke like det, til å begynne med inngrep og innsprøytninger, det gjør jeg ikke. Det får bli som det blir, men jeg hadde elsket å bli stasja opp en proff en gang, og det fra topp til tå.

      1. Liker det ikke så godt jeg heller..hehe.. 🙂 Men siden det er naturlig får man gjøre det beste ut av det å ta det med et smil 🙂 Jeg har jo opplevd det noen ganger..moro det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg