Hva liker du å se på tv ?

Nå satte jeg nettopp 71 grader nord på opptak, for det er et program både mann min og jeg liker å følge med på, ikke alltid vi er klare til halv ni (han skal jo trene først også )

så da er det veldig ok at en kan ta det opp og se når det passer .

Utenom nyheter og enkelte dokkumentarer, liker jeg best norske tv program ,som Idol, Torsdag kveld fra Nydalen, Skal vi danse o.l, det må være lett underholdning om jeg skal orke å følge med .

Jeg har så si aldri fulgt med på utenlandske serier som, Sex og singelliv , Frustrerte fruer og den slags, men vet mange som “elsker” det…

Hva liker du best ?

#tv #71gradernord #program #idol #skalvidanse

47 kommentarer
    1. Hehe … Jeg er nok av det rare slaget og ser helst på Walking Dead, CSI, grøssere, krim og action. Ikke så typisk damete kanskje 🙂

    2. Crminal minds og csi og sånt.
      fantazy serier
      say yes til to dress og dokumentarer
      Big bang theory
      Liker også National geograhic sine kanaler med historie-eg sku bli arkeolog som barn må vite.
      So you think you can dance er også en favoritt.
      The Voice!!
      Liker ikkje sport så godt eller kanskje med unntak av stup, skihopp og skøyter kortdistanse og eller isdans eller friløp:)

    3. Jeg er egentlig utrolig dårlig på å se på TV, jeg liker egentlig bare å se på Tv om jeg sykler eller stryker klær foran den, til min kjære store fortvilelse.
      Han elsker å slappe av i sofaen foran TV’en, mens jeg liker bedre å kose meg med å lage et blogginnlegg eller to om jeg har litt tid for avslapning etter jobb og andre gjøremål.
      Han sier jeg har sofaskrekk. Mens han ser det meste av TV, så tar vi opp sykkelprogrammer til meg, jeg kosesykler en time, og ser resten av programmet i sofaen sammen med han :), er kjempeglad i å se på alt av dans, og tar opp alle danseprogram fra alle kanaler, synes det og er topp å sykle programmer som voice, og om det er noen reiseprogrammer og kanskje naturprogrammer, en god fil kan friste i blant.
      Ellers så liker jeg faktisk å stryke etter TV’en, da kan jeg gjerne ha på nyheter, politiske debatter og programmer som jeg ikke trenger å se hele tiden for å følge med.
      Serier har jeg aldri fulgt med på.

    4. Jeg elsker dokumentarserier, Dr. Phil og sånne type ting. Også liker jeg de typiske seriene som Pretty Little Liars, frustrerte fruer, gossip girl og de der jenteseriene 😀

    5. Jeg ser britisk crim, BBC sine antikkprogrammer og oppussingsprogrammer og så musikkprogrammer som stjernekamp osv 🙂 Åsså er vel Big Bang theory favoritten og den eneste serien jeg følger 🙂
      Så moro å lese kommentarene og se hva folk liker!
      Ha en finfin kveld

    6. Her i huset er det stort sett min kjære som styrer fjernkontrollen. Eg kan kalre meg uten stort sett. Men det er heilt greit å strikke å følge med alikevel. Men eg må ha med jakten på kjærleiken og skal vi danse eg da. Litt irritert over att stjernekamp går ca samtidig som skal vi danse, men sånn er det. Ellers går det mye i nyheter. Og så liker han spes men eg også å sjå litt serier. Men da på blu ray elelr dvd. Følger sjelden med på serier på tv. Går jo ei uke mellom kvar episode jo hehe. Ha ein fin kveld min venn. blir nok tidlig kveld her i dag også

    7. I stua vår glaner vi stortsett på en god dokumentar.
      Både jeg og gubbben lider av å få daglig innput er vel,nyhetsomaner.
      Vi ser på nattpatruljen
      Politiet
      Crime stories
      Crime and investigation
      Missing persons unit
      Bisarre sexskader
      Unsolved crime stories
      Dokumentar filmer fra 2 verdens krig.
      Mye krim fra virkeligheten.

    8. Hilde: Ja, det hørtes ut som tøffe greier..hehe, så litt grøssere før, men det er mange år siden..
      en veldig god acion film er jo ok å se en gang i blandt…:) 🙂

    9. cuskima: Mange program å lære noe av der, begynner jeg først å se på slike ting er det interesannt, men sjelden jeg velger det, eldste sønn elsker den type program 🙂
      Er nok arkeologen i deg som fortsatt er der ja 🙂
      Jeg ser heller ikke mye sport, men litt under OL og slikt, gjerne langrenn da …:)

    10. passion4lifeandtravel: Jeg syntes også det er ok å stryke mens jeg ser på tv, men ikke ofte jeg stryker, så det blir som regel å sitte i sofaen…smart å sykkle samtidig da 🙂
      Ser ikke veldig mye jeg heller, men ett par timer om kvelden blir det stort sett, vi spiser kveldsmat og drikker te samtidig også, så det er litt koselig :)..

    11. Det her er litt pinlig, men jeg følger ikke med på noe.
      jeg ser nesten ikke tv, og den står nesten aldri på, så det er aldri noe jeg skrur på tv´n for og se eller noe.
      Så kan ikke ramse opp noe jeg følger med på:P haha

    12. Makeup By Jenny: Mange fine dokumentarer..Ja man får sine favoritter på tv, og jeg vet mange som MÅ ha med seg de” jenteseriene”..sikkert gøy om man begynner å følge med 🙂

    13. Fru Stussli: ..til påske kan jeg se på crim, ellers er det sjelden. Oppussingsprogramer er gøy, men jeg ser som regel de noske varriantene 🙂 Stjernekamp får jeg med meg, og det virker lovende i år..mange som sang bra i første program ..
      Ja var ganske mye varriasjon her…Fin kveld videre..eller god natt 🙂

    14. Therese Bråthen: Nei, kan være slitsomt å se for mye også, men NOEN ting må jeg ha med meg :)…Pretty little Liars har jeg aldri sett…men unge mødre har jeg sett et par ganger..:) 🙂

    15. Greta: Vi har stort sett noen felles program vi liker, ellers har vi to tv`er..eller vi kan ta opp program om en vill se noe den andre ikke liker, men det blir sjelden til det :)..så jakten på kjærligheten før, men har ikke begynnt å se i år, må velge ,kan ikke få med “alt”…
      Nyhetene er det greit å få med, i allefall en gang i løpet av kvelden..Klem<3

    16. spiras.blogg.no: Oj, her var det mange program jeg ikke hadde hørt om før..men det betyr ikke at de ikke er bra altså..hehe
      Mann min får med seg alt om andre verdenskrig, hans “favoritt”tema..noen ganger kan jeg se også, men som regel tar han det opp, og ser når jeg gjør noe annet..Det er jo et “hav”av program å velge i ..jeg velger som regel de norske..:) 🙂

    17. Moving On: Det er da ikke pinlig..vil heller si det er pinlig å se VELDIG mye på tv, jeg ser litt..hehe:)..om du har fornuftigere ting fore, syntes jeg det hørtes positivt ut 🙂 🙂

    18. Jeg liker VELDIG mye rart.
      Jeg likte 71 grader nord før, men det har jeg gitt opp for det er jo det samme hele tiden.
      Idol er jeg litt til og fra på he he
      Big Brother så jeg første sesong av og så tok jeg pause frem til i år men i år har jeg sett på det he he
      Ser en del på Disney channel selv om det er noe jeg ikke liker der, de fleste skryter av Violetta men den serien hater jeg, så det er ikke alt jeg ser på den kanalen =)
      Ser på en del fantasy serier også ser jeg på Hotel Cæsar, den har jeg fulgt med på helt fra første episode og jeg kommer ikke til å gi meg he he. Det er mange som rakker ned på den serien, men jeg bare elsker den.
      Ting jeg gleder meg skal begynne på tv’en: Ylvis, Farmen……
      Det var noe av det jeg liker å se på og ellers går det i MYE filmer og serier på Netflix og C More =D

    19. ja vil heller si det er mer fornuftige.
      er ute med venner, trener go går i skogen fremfor igrunn!
      MEN bruker mobilen litt for mye da, så blir nok innhentet av tvbruken der!
      😛

    20. dragonqueen: Så artig, variasjon er jo bra :)..ja 71 grader nord blir litt likt fra år til år, men siden både jeg og mann min liker det, blir det prioritert på Mandager 🙂
      Så Big brother før, men nå lar jeg stort sett være, for begynner man , må man likksom få med seg alt…for da lurer man på hva som skjer neste gang..
      Hotel Cæsar, så jeg før, hadde en stattist rolle på kontor der en gang også..:)
      Ylvis og Farmen skal jeg nok se , om ikke hver gang så i allefall av og til…Takk for kommentar 🙂

    21. Nei det blir det IKKE vertfall 🙂
      blir så lett og sette seg med mobilen når en fks venter på bussen, sitter på bussen, eller slike ting.
      ille igrunn! 😛 Men har vertfall ikke begge deler, det er litt godt og vite!:D

    22. Mona: Når jeg var “lita”syntes jeg alltid det var gøy å se detektimen, nå ser jeg lite krim, men begynner en å følge med er det spennende…ser av svarene her, at folk ser på mye forskjellig 🙂

    23. elsker krim,men nå har eg klagd over at eg ikkje har tv og internett i nye hjemmet mitt og så fant eg ut i går da eg avr syk at det avr ikkje noe eg hadde sett på over en uke på tv. HAHAH er nok flyttingen og forkjølelsen som spiller inn.
      Opptak fønker. Er mye som går når eg er på jobb om kvelden og eg skal lufte hunder og spise så da kan eg ikkje sette meg ned å se TV når eg kommer hjem kl nesten 22 på kvelden
      I dag har eg fixet Canal digital OG internett, kablene kommer i posten fordi selger har tatt dem med seg:P
      Så nå blir det vel ordne håper eg 🙂
      nattinatt <3

    24. cuskima: Tror ,om man hadde vent seg til det, hadde klart seg veldig bra uten tv..men litt koselig med tv kvelder også da :)..du har jo vært opptatt med mye i det siste ja, og syk i tillegg..uff ..
      Hundene må prioriteres før tv titting..helt klart 🙂
      Håper det ordner seg med de tekniske tinga snart, og at formen blir tipp topp..så du kan kose deg masse ..Natta klem<3

    25. frodith: Det er jo spennende saker da, kan se en action film av og til, særlig om gutta er på besøk, og de velger hva vi skal se..:)..ellers velger jeg som regel Norsk underholdning ..Klem<3

    26. Det er supert med at ein kan setje på opptak. Her i huset har me Altibox og det er fine greier. Norske program likar eg og godt, men ler meg skakk av Friends, som eg ser om og om igjen.

    27. Oldemorbloggen: Ikke sant, da kan en se noe en har lyst til , når det passer 🙂
      Ser ikke ofte på Friends, men har sett noen ganger og det er morsomt…men jeg prioritere det ikke så ofte, kan ikke se for mye heller..
      Ha en fortsatt fin dag 🙂

    28. Hei! Hyggelig blogg du hadde! Hva jeg liker å se på tv? Gjerne naturprogram, dokumentarer og sangprogram. Ellers blir det vel litt av hvert etter hva mannen min eller jeg liker å se sammen. I går så vi på Bonderomatikken for eksempel. Ha en strålende septemberdag! 🙂

    29. natheless: Så hyggelig..tusen takk :)…sangprogram er blandt mine favoritter også..så bonderomantikk før, men så må man velge bort noe…er nesten for mye å velge i..
      Ha en fin dag videre du også 🙂

    30. Jeg liker også svært godt dokumentarer. Ellers har jeg veldig sprikende interesser når det gjelder hva jeg ser på, men jeg liker også som deg at det er lett underholdning. Det er sjeldent jeg har tålmodighet til ‘tyngre’ serier og slikt.

    31. Fromfat2phat: Kan være mange interesange dokkumentarer, men veldig deilig med litt lett underholdning…da bør man ikke ha full konsentrasjon..:)

    32. Hei og hopp , ser ut som jeg har godt glipp av dette innlegget . Men ja jeg er vel litt mer som deg , for jeg liker mest norsk underholdning jeg , eller norske komiserier . Har heller ikke så veldig sansen for utenlandske serier :-p Jeg liker de der ylvis gutta , nesten perfekt , Costa del Kongsvik , skal vi danse og slikt :o) Klemmer og god helg til deg <33

    33. cathrinehenriksen: hehe..kan jo ikke få med seg alt :)..ja alle de tinga du nevner der liker jeg også.så vi har nok mye lik tv smak ja 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg