Tre nye antrekk (Step In)

Litt nytt for våren…det trang jeg jo ! Har mer enn jeg trenger , jeg vet det.. men siden antrekksbilder har blitt hobbyen min unner jeg meg litt ekstra ! Sånn miljømessig tror jeg at jeg har litt å gå på (om man kan si det )..har ikke reist med fly di siste 12 åra f.eks.. og bytter møbler bare om jeg/vi MÅ..

Sist vi var på ferie i utlandet kan du se her..tur-utenlands ..Det var i grunnen en fryktelig slitsom tur siden formen min var så dårlig..noe jeg tror du kan se av bildene..bortsett fra det med rosa hatt.. for om man har på farger og smiler kan man ofte skjule at man er syk.. (Om du ikke har vært innom bloggen min før så kan du lese om at jeg har ME/utmattelse i innlegget her..litt-om-det-a-ha-me ..)

Men tilbake til klærne som jeg kjøpte på Step In i Hokksund, handler mest der i grunnen..di har jo så mye å velge i !

 

Nå ble det en kjole, ei bukse, en topp og ei jeansjakke med kort erm..

 

Hører gjerne hvilket antrekk du liker best..som du kunne likt å gå med ..?

Skriver kort under bildene..

Denne kjolen er av merket Yas..og den var sommerlig og litt søt syns jeg..

 

Bildene over her er tatt på Fossesholm herregård..

 

Denne korterma jeansjakka er av merket Culture..og litt tøff i stilen..

Knebuksa har jeg fra i fjor, skoene også..

Bildene med denime er tatt ved Sorenskrivergården som ligger ved elva i Hokksund..

 

Buksene her er av merket Part two ..og jeg har den i to andre farger også.. En lys kjøpte jeg for et par år siden og en i en slags lakserød/orange farge kjøpte jeg tildligere i vår.. toppen her er av merket Culture..og gir en litt mer “kunstnerisk” stil og det passa jo fint siden bildene er tatt på Henie Onstad kunstsenter..

 

Og jakka passa jo yppelig den også… #stepin #antrekk #fossesholm #sorenskrivergården #henieonstad

 

25 kommentarer
    1. Flotte antrekk alle sammen…
      Men må jeg velge så synes jeg det siste antrekket ditt var veldig stilig…
      Men skulle jeg kjøpt noe selv så hadde jeg kanskje valgt kjolen – var skikkelig sommer og lengden var så fin! 🙂
      Klem og fine kvelden…

      1. Takker <3 Ja det var jo litt farger i det også.. og det er jo litt fint 🙂 Kjolen er sånn lett og enkel og perfekt lenge ja.. 🙂 Klem <3

    2. Herlige antrekk alle sammen, men jeg er jo ei buksejente så de falt nok mest i smak for meg 😉 Jeg har ikke vært på en utenlandstur på så mange år nå, at jeg har glemt når det var… Ha en fortsatt fin mandagskveld 🥰

      1. Takk <3 Ja jeg er også det..men har fått litt mer sansen for kjoler også..di siste åra 🙂 Mye fint her i Norge og nærområdet ..heldigvis <3 Takk det samme..

    3. Likte veldig godt den kjolen! Og den grønne buksen blir nok en slager i år. Sååå flotte bilder og du der nesten uforfragelig ung ut i jeans😁😎

    4. Gratulerer så mye med bloggbursdag ♥ Jeg leste det i et tidligere innlegg.
      Og så følger jeg deg jo på IG, og ser at du har mye fine bilder både av klær og steder du besøker. Man trenger ikke alltid å reise så langt for å besøke fine steder.
      Alle klærne her var veldig fine. Skulle nok hatt en Step In her også, for da hadde nok jeg også vært kunde der. Av klærne du har kjøpt deg synes jeg jo alt var stilig, men falt nok litt ekstra for kjolen og den fine kunstneriske blusen ♥
      Jeg har en lignende knebukse, og når jeg ser hvordan du styler, så får jo jeg også noen idéer. Tusen takk for inspirasjon ♥
      Varme klemmer og en fin dag til deg ♥

      1. Tusen takk..di åra har gått fort gitt ! IG er fint til å dele bilder ..litt enklere ! Fin kjole ja..<3 Kjekt med knebukse litt kledd uten å ha på seg for mye om det er varmt.. Klem til fine deg <3

    5. Så fine antrekk. Trodde først deminantrekket var en hel dress, men ser du skriver at det er jakke og bukse. Alle antrekka var friske og sommerlige. Fint snitt på buksa, så skjønner godt du har valgt flere farger. Takk for visninga, artig å se. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg