Sommerlige modelljobber

Reklame |

Lenge siden jeg har hatt et slikt innlegg nå.. Har jo mange bilder fra blader , så er jo litt gøy å bruke dem også.. ikke bare la dem ligge i ei kasse..

Skriver kort med link til innlegg under bildene..

Dette er jo ikke reklame , men merka det, da jeg før har opplevd at innlegget ikke kommer på forsiden når jeg har brukt ordet reklame i teksten.. Noen som vet om det fortsatt er sånn.. ?

Noen forsider for Norsk Ukeblad har det blitt i åras løp.. forsidepike

 

Selfie med stylist, makeupartist og fotograf fra jeg var i bladet Kamille for 5 år siden..meg_i_kamille

 

Fra bladet KK Stil (som desverre ikke er lenger ..) Bildene er tatt på Herber`n en dag med myyye vind..noen_bilder_fra_dagen med KK Stil

 

Her blei jeg “ny” med KK i 2020.. i-ukas-kk

 

Under her fra en reklamejobb..flere bilder i linken her..litt_reklame

#modell #modellbyrå

6 kommentarer
    1. Det er så artig å se deg på framsida på ukeblader. For jeg har jo sett deg mange ganger der før jeg ble kjent med deg 😀
      Kjenner igjen bildene 😍
      Du er så vakker! ❤️

    2. Lekre bilder og du er jo så flott. Må være gøy å være med på slike ting 🌞🌞 og moro å se tilbake på og ta frem slik. Herlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg