Meg i KAMILLE !

I mai var jeg å tok noen bilder til bladet Kamille.. Det er ikke en jobb , men en slik “bli ny/ Kamille -modell “greie.. Jeg skrev at jeg gjerne ville ha hjelp til å finne sommerkjoler som kledde meg..

Jeg ble bare fiksa på håret for fotografering ..ikke klipp eller farge..

I dag kjøpte jeg bladet, nr 9.. (er nok ikke i salg før mandag, men en butikk jeg vet om legger alltid ut bladene før di skal ) Så da koste jeg meg med skolebrød og beundra meg selv..hehe… Liker ikke sånn falsk beskjedenhet og å legge ut snikbilder av seg selv…bedre å legge ut å skrive HER ER JEG.. (men det er min “smak”da)..

Skriver litt under bildene..

Likte både håret og kjolen godt..

Litt tydeligere bilde..

Det her er en buksedress ..og kul ørepynt..

Måtte jo ha en “selfie”av gjengen.. stylisten ,hår og sminkedama, fotografen.. Jeg elsker jo slike dager og var veldig fornøyd.. #kamille #mote

 

50 kommentarer

Siste innlegg