Litt reklame..

De som har fulgt meg en stund har nok sett noen av disse bildene før, men siden det stadig er nye lesere kommer det her et lite utvalg bilder fra reklamer jeg har vært med på ..

Første gang jeg var med på noe slikt var jeg 33 år..siden har det vært en del oppdrag både med mote og reklame. Med både bilder og filmer tipper jeg på at jeg har vært med på sånn ca 200 ting..men har kommet litt ut av tellinga..

Bildet i headeren min er jo også fra en reklame, og det er ikke mannen min jeg dytter..han jeg har her hjemme behandler jeg pent ..hehe…

Bildet over, nederst i høyre hjørne er blant de nyeste, for ca 11/2 år siden..det er for Cubus..

Noe av det som er morsomt med slike jobber er jo at man får prøve seg på alt fra lege ..til det å ligge i armkroken til fremmede menn..

#reklame #reklamemodell 

26 kommentarer

Siste innlegg