Sommerfin med lin..(Antrekk 50+ )

Måtte ha noe som rima på lin..så da ble det fin..hehe.. Har faktisk blitt litt glad i lin di siste åra..før kjøpte jeg det aldri ! I innlegget i linken ser du den rosa linkjolen jeg kjøpte i år https://annebe.blogg.no/sommerklaer-i-friske-farger-antrekk-50.html

Skjørte og toppen på bildene her kjøpte jeg på Zara forrige sommer.. men første gang jeg har det på meg på disse bildene..som jeg tok i forrige uke..

Bildene er tatt i Drammen, og den motorsykkelen som sto der var jo tøff da… I gårsdagens innlegg ser du at vi nettopp har solgt vår Harley.. https://annebe.blogg.no/ingen-harley-mer-og-jeg-lurer-pa-kategorier.html

Liker di duse fargene i antrekket her…selv om sommer og knallfarger også er fint..

Skjørtet blåste sånn passelig fint opp..ellers kan skjørt i denne lengden som ender midt på leggen se litt “satt”ut..noe å tenke på om du tar antrekksbilder..

 

Flippflopp er deilige og fine sommersko..gode å gå i.. om man ikke skal gå veldig langt da..

 

#zara #lin

 

16 kommentarer
    1. Flotte du 😊 Jeg måtte begynne blogge å bli kjent med ei herlig dame fra Mjøndalen for å komme meg på moteshow 👏😊😁

    2. Veldig fint, og spesielt skjørtet, men hele antrekket var nydelig ♥
      Jeg hadde for mange år siden ei linbukse. Jeg elsket den buksen over alt i verden. Men til slutt var den utslitt. Savner den fortsatt.
      Mye fint i klær nå om dagen. Bare å boltre seg i farger og stoffer 🙂
      Klem ♥

      1. Takker så mye <3 Selv om lin krøller er det fint..og behagelig å ha på..du får prøve å få tak i ei lignende bukse som du hadde.. Klem <3

    3. Jeg har aldri hatt noe i lin før. Og sjelden jeg bruker så duse farger også. jeg må ha noe knæsj 😀 Den rosa -fargen du hadde på den kjolen var veldig fin da 🙂 klemmer til deg <3

    4. veldig fint antrekk og som jeg har sagt før,noe kler alltid den smukke og du er en av dem som kler det meste :=) har tenkt på lin om det er noe å kjøpe,har hørt att det blir finere jo mer brukt det er ,er det din mening også ? er ikke glad i å stryke kle jeg skjønner du

      1. Tusen takk 🙂 Har ikke hatt så mye lin..men vet mange kjøper det igjen og igjen..og at stilen da skal være litt “ustrøket”..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg