Ingen Harley mer..! Og jeg lurer på kategorier..

Vi har jo hatt denne “Harleyen” i fire år..og den var/er jo så fin.. Men med meg som maks orker å sitte på en tur eller to til Drammen for å ta en is i løpet av sommeren, syns mannen den ble for lite brukt..han liker jo å “henge”med meg..hehe.. ! Så selv om vi kunne hatt den økonomisk sett ,”følte han på ” at han brukte den for lite..Et tidligere innlegg fra Harlyen ser du i linken https://annebe.blogg.no/1474293230_street_bob_.html

Dagen etter den var satt på nettet var den solgt..flere var interesserte i å kjøpe, for den var like strøken som den ser ut som på bildet..og han som kjøpte har sagt han er såååå fornøyd og det er jo hyggelig..

Litt vemodig men helt greit også..Mannen har jo kjørt motorsykkel “hele livet” så det er jo litt identiteten hans , og det første jeg falt for (den gangen var det moped da.. for vi var jo så unge )..men tror jeg skal like ham nå også…hehe..

Skriver litt om det med kategorier under bildet..

Dagens forrige innlegg finner du i linken her.. https://annebe.blogg.no/roger-er-ikke-lenger-en-dritt.html

Nå er det jo sånn at man må velge forside- kategori på Blogg.no.. for å få delt innlegg..Jeg syns det er litt vanskelig noen ganger..for noen ganger er jo innlegget om litt av hvert.. Greit om man har mat eller mote.o.l… men som dette innlegget her passa liksom ingen .. Jeg valgte “teknologi”..men dette var jo like mye et innlegg om “vårt liv” men familieliv/livsstil var heller ikke riktig syns jeg..jaja..ikke noe stort problem da..

#harleydavidson #motorsykkel

18 kommentarer
    1. Og jeg sliter med å finne kategori hele tiden. Jeg skriver mye dikt. Hva er det liksom? Skal jeg gå på innholdet i diktet for å finne rett kategori, eller legger jeg det under kultur? Eller underholdning? Jeg velger ofte de to på dikt. Hvis det er noe som har et SNEV av irritasjon i seg, noen rare refleksjoner over folk som ikke kan følge Corona-reglene f eks. Hvor skal DE sakene? Samfunn? Helse? Og hvis man har tanker rundt noen artige ordtak? Hva er det? Samfunn det også? Jeg passer overhode ikke inn noe sted, så jeg lander på byliv og livsstil en del også. Og noen ganger bare DRITER JEG I DET, og setter på noe bare for å ha noe.. Synes det er teite kategorier.. Klemmer <3

      1. Ja det er litt vanskelig..er jo ikke så nøye men føles litt feil det man velger noen ganger.. man må jo ha en kategori så da blir det den man føler er nærmest 🙂 Klem <3

    2. Alt til sin tid.. sånn er det med det aller meste. 🙂 Jeg har aldri hatt sansen for sånne innretninger. 😀 Men sist lørdag investerte vi i hver sin EL sykkel. Kanskje noe å tenke på—– ?

      1. Ja sånn er det 🙂 Nei , jeg vet..er litt skummelt.. 🙂 Mannen har el-sykkel sånn til å sykle på skauen med.. jeg har en vanlig “by-sykkel”..uten elektrisitet.. 🙂

    3. Kanskje “Landliv” hadde passet 🙂

      Jeg tar det som klinger best 😀 heheheehe

      Ja rart når noe man har hatt ved nesten hele livet, brått ikke skal være lenger 🙂 Godt at dere “henger” sammen – og selv om det har vært litt identitet…. det kommer andre ting – også har dere badingen 😀 klem

    4. Den harlyen så ströken ut ikke rart at ny eiere var fornöyd med den ♡ det derre med kategori er ikke lett sliter veldig jeg også ,det kunne värt mange flere og velge mellom.

    5. Veldig fin den doningen der ja 😀 Ikke rart kjøperen var fornøyd 😀
      Men leit å måtte selge da, eller dere måtte jo ikke, men du skjønner hva jeg mener. For noe er man gjerne ekstra knyttet til.
      Kategoriene ja, de er en ordentlig hodepine. Av og til er det nesten de som hindrer meg i å skrive innlegg, fordi jeg ikke orker å tenke på hvilken kategori jeg skal velge. Det blir som regel noe som passer sånn halvveis, under tvil. Det kunne nok vært noen flere å velge blant, som passer mer individuelt 🙂
      Klem ♥

      1. Takk ja den er fin 🙂 Ingen vits å ha den for en eller to turer for å kjøpe softis..hehe..men vil nok savne den ! ja enkelte innlegg passer ikke under noen kategorier..så da velger man bare noe som er i “nærheten”.. Klem <3

    6. Det markerer lissom slutten på en periode…. spesielt, det! Godt at en har mange gode minner iallfall! Det der med kategori er ikke like enkelt hvis jeg skriver om noe annet enn “friluftsliv”….. hmmm…. klem <3

      1. Ja blir litt rart uten motorsykkel.. 🙂 Du kan jo stort sett bruke friluftsliv ja..også når det handler om andre ting.. for du ER jo utifriluft..hehe.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg