Sommerklær i friske farger (Antrekk 50+)

Man får jo lyst til å ha på seg litt mer fargerike klær når sola skinner..selv om det er i gråvær man kanskje burde hatt på noe fargerikt ! I dag kjørte jeg en tur opp til Fossesholm i Vestfossen..som ikke er så langt fra oss..

Her er bilder fra et tidligere besøk der opp https://annebe.blogg.no/fossesholm-i-dag-2.html

Der pleier det å være stille og rolig..men i dag var det en skoleklasse der oppe så ikke så lett å få tatt noen antrekksbilder..men fant da et par steder sånn litt i “bakkant” hvor jeg fikk vært litt i fred..selv om en “vaktmester” eller noe sånt fløy att og fram i ett sett..hehe.. I tillegg blåste håret akkurta motsatt vei av slik jeg ville ha det..ikke bare enkelt altså..

Men et par bilder fikk jeg da tatt…

 

Denne linkjolen kjøpte jeg på Step In denne våren.. Så behagelig å ha på..at lin krøller får man jo bare tåle..

 

 

Dette antrekket har jeg hatt fra tidligere..også fra Step In..og den shortsen har jeg blitt utrolig glad i..Blomsterbøtta som sto på bakken måtte jeg jo ha med på bildet så klart..

#stepin #fossesholm

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg