Rynker, sminke og sånt..

Jeg har jo noen små rynkeinnlegg innimellom.. det siste ser du om du trykker på linken her..rynker-og-sant. Jeg er ikke spessielt opptatt av utseende, men liker å dele bilder jeg er fornøyd med.. di kan gjerne være med rynker..noe som er vanskelig å unngå når man snart fyller 59 år..

Jeg bruker sjelden sminke og aldri fondation..om jeg ikke blir sminka til en fotojobb. Di gangene jeg har prøvd å bruke det selv føler jeg meg unaturlig (mangler sikkert trening på å legge det )

Litt solpudder og maskara klarer jeg å ta på om det “trengs”å pyntes litt..

Går ikke til hudpleier og har aldri fiksa negla i salong..

Kanskje jeg hadde hatt mindre rynker OM jeg hadde “stulla”litt mer med huden..men jeg tror egentlig ikke det..litt mer vel hadde man kanskje følt seg..VEL,VEL !

 

Som der ser rynker og pigmentflekker “så det holder” tynt hår har jeg også… (har god selvtillit så trenger ikke trøst..)..men med riktig fotolys, rett vinkel på hodet og et smil blir jo ikke bildet så aller værst..og slik livet mitt har vært etter jeg ble syk ( om-det-a-ha-me )..er det hvordan jeg ser ut på bilder som er det viktigste..hehe…

 

#rynker #utseende  Kjole og ørepynt fra.. #stepin

12 kommentarer
    1. Du er jo så fin 58 åring som det går an å bli <3

      Jeg bruker også solpudder men har nå funnet en FOUNDATION som jeg tåler… og den er helt super å legge også, den bare legger seg så fint i ansiktet og ikke noe kluss å smøre ut. Så den bruker jeg av og til nå 🙂 Men jeg er ikke flink å sminke meg selv, så det blir helt enkelt og jeg føler meg jo vel slik også, og det er jo det viktigste 🙂

      klem og god fredag til deg <3

    2. Vi sminker oss på samme vis ser jeg 😀 Har aldri orket å sminke meg så mye, så det blir helt enkelt for å se litt mer våken ut 😁
      Du er så flott både med og uten sminke, og med rynker (som meg) så du trenger ikke styre med mye sminke synes jeg.
      Vi er jo like gamle, og rynker nå er naturlig. Men litt rart når en plutselig oppdager mer og mer 😂
      God helg, og advent! Klem 🙂❤

    3. Jeg liker disse innlegga.

      Jeg kunne nok fint likt å velge å ikke få rynker hvis det var ett valg å bli eldre naturlig uten.. 😉 ..men samtidig er ofte det det peneste tross alt..

      Har ikke selv vært å fikset negler på henda noen gang tror jeg. Og bruker ikke selv noen faste hudkremer. Men om vinteren er det jo ok å ikke bli så tørr i huden eneste. Hvorvidt kremer fungerer mot rynker er jeg litt skeptisk til.. muligens noen hjelper bittelitt, men tror nok det er mest salgstriks 😉 Er ikke så jålete til hverdags selv nå, men kjekt å pynte seg iblant.

      1. Takk så hyggelig 🙂 Ja man ønsker seg ikke akkurat masse rynker..men når det er slik det er å bli eldre må man jo bare akseptere det.. 🙂 Litt fuktighet føles deilig i alle fall..Koselig å føle seg litt ekstra fin noen ganger <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg