Rynker og sånt..

Ei stund siden jeg har hatt et “rynkeinnlegg”nå..så jeg har vel fått enda noen siden sist jeg skrev om det..hehe.. Siste innlegg i denne kategorien kan du se her…. https://annebe.blogg.no/det-er-ikke-bare-rynker-nei.html

Jeg er jo ganske ujålete av meg..så selv om jeg gjerne skulle vært naturlig rynkefri, så lever jeg godt med både rynker og andre alderstegn.. For det dukker jo opp både pigmentflekker og tunge øyelokk med alderen også..

Sminke bruker jeg lite av, men skal jeg pynte meg litt tar jeg på mascara,  solpudder på kinnbena og demper di to mest fremtredende pigmentflekkene over høyre øye.. foundation og slikt syns jeg ikke jeg klarer å legge pent..så da er det bedre å la det være..

Jeg bruker aldri filter på bilder..men velger (nesten) alltid bilder der jeg syns lyset er litt snilt mot meg…såpass jålete er jeg da..hehe..

#rynker #blogg

24 kommentarer
    1. Rynker er beviset på et levd liv ♥ Det er en fin tanke synes jeg.
      Filter bruker jeg av og til på snapchat, men ikke ellers. Liker også å bruke lyset, både når jeg er ute og inne 🙂
      Fine kvelden til deg ♥ Klem ♥

      1. Enig..det er jo sånn det er 🙂 Jeg er ikke på snapchat..men sånne morsomme filter kan jo være litt gøy.. Ja riktig lys er det viktigste i bilder.. Stor klem til deg også <3

      1. Ja noen rynker hører med når man blir eldre..sånn er det bare 🙂 Tuuusen takk.. ja såpass jålete at jeg velger bilder jeg syns er ok det er jeg..hehe.. Klem <3

    2. Jeg kan heller ikke bruke foundation. Jeg har altfor mye rynker og store porer i ansiktet og da ser det bare styggere ut med et slikt lag krem. Øyenskygge og mascara derimot, det kommer på hver eneste morgen. Jeg har aldri noen dag uten, og så kler jeg meg alltid i ordentlige klær hver dag. Jeg får aldri rundt i huset i pysj, joggedress eller morgenkåpe. Det får meg til å føle meg mer fresh selv om dagen kanskje er litt kjip.

      Heldige deg som er så flott både med og uten sminke.

      1. Ja rynker kan bli ekstra fremtredende med “sparkel”på..hehe.. Jeg har en øyeskygge men bruker den så si aldri.. Lurt å freshe seg opp litt til hverdags..men jeg er ikke så flink til det.. Tuuuuusen takk så hyggelig <3

    3. Ja rynkene kommer om man vil eller ei………… og jeg ser selv i mitt ansikt at jeg har fått en del rynker siste året……. jeg liker det ikke – men aksepterer det. Jeg synes det er litt vondt at NÅ går vi den veien…… men det er jo ingen annen vei å gå <3 Og rynker er jo levd liv <3

      Fin du 🙂

      klem

    4. Du er flott! Og rynkene kommer enten vi vil eller ei. Det viser bare at vi har levd en stund, opplevd mye, og der blir både smile, og sinnarynker 😁 Ihvertfall har jeg en god del av dem, du har litt igjen for å ta meg igjen 😉😀❤

    5. Man skal ikke være redd for at rynkene kommer, de bare viser at vi har modnet litt mer 🥰 Jeg lever også godt med mine rynker, og er ikke redd for å vise de fram. Bruker ikke mye sminke jeg heller, bare litt pudder og litt farge i kinnene. Skal jeg være litt ekstra fin, ja da blir det litt mascara og farge på leppene 😊

    6. Rynker er helt i orden, vi har da levd noen år og begynner å bli voksne hihi, du er så fin så ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg