Påskeplaner..

Åra fyker av sted..syns nettopp det var påske jeg ! Planene her er som di har vært siden jeg blei syk for ca 12 år siden nå, ganske lik null.. litt-om-det-a-ha-me

Blir små spontane turer i “nærmiljø”..og det kan jo være veldig koselig det også !

Ellers fyller mannen år og gutta kommer innom på kaffe i kveld

Jeg pynter litt med pynt som gutta har laget da di var små..og litt gult i vasen ..

I går var jeg en tur oppe ved Eikeren som ligger drøye 15 min fra oss og tok litt bilder mens mannen var å sykla på skauen, sammen med yngstesønn.

Skriver kort under bildene..

Var fint med sola i går..men lufta er fortsatt ganske kald..Dette var noen gamle, ripete solbriller , men di passa så fint i fragen..hehe.. Noen skikkelig tøffe solbriller kan du se i innlegget her.kule-solbriller

 

Sto noen fine små sukkertopper nede ved vannet..

Fortsatt litt is på Fiskumvannet.. (Ligger på andre siden av veien for Eikeren..)

 

Stoppa på Fossesholm på hjemveien… Og høner , haner og egg er jo litt “påskete”syns jeg..

 

#vestfossen #påske

 

18 kommentarer

Siste innlegg