Påskebad med yngstesønn

I dag ble det bading i sjøen ved Holmen i Asker ! Helt greit å ta en dukkert nå..dere som har fulgt meg lenge vet jo at vi har bada på kaldere dager enn dette..som i linken her bl.a  https://annebe.blogg.no/bading-i-snofoyka.html

Yngstesønn har vært med et par ganger før også.. Veldig koselig å sitte i sola å ta en kaffe etterpå var det også.. Hadde med pizzasnurrer som jeg lagde i går.. HER !

Det dumme i dag var at det var en liten flekk på linsa på kamera som jeg ikke så før jeg kom hjem…så var litt vanskelig å finne bilder der denne “lysflekken”ikke syns for godt.. Men fant noen så badet er “dokumentert”…det er jo veldig viktig da..hehe..

Bading April 2020..

 

Og under der er jeg..

 

Fint å være ute ved sjøen.. #blogg #bading

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg