Bading i snøføyka !

I dag ble det bading i Åsgårdstrand på mannen og meg ! Er meldt full sol i morgen, men vi bestemte oss for å trosse været og dra i dag. Om du ikke har fulgt med på bloggen min, så har vi bada hver mnd siden i sommer og nå holder vi på i allefall til vi har “runda”et år ..

Du kan si det var enda mer grøssent ved sjøen enn det var da vi dro hjemmefra, men å trekke seg var ikke noe alternativ…så bading ble det !

 

På vei opp fra dagens bad…

 

Og her på vei under, har funnet ut at det er lurt å ha på sokker, da det er litt vondt å gå på steinete underlag med kalde føtter..

 

Så er det bare å få tørka seg og få på klærne… fortest mulig..

 

Mannen står ikke å tisser han bare knepper igjen buksa..hehe..

 

Blei vist en brå slutt på sykkelturen for noen…stoppa av snøføyka kanskje… #åsgårdstrand #blogg

22 kommentarer
    1. Dere to er bare helt RÅ! Snakk om tøffe isbadere. Jeg venter til godt ut i juli tenker jeg 🙂 Synes du helårsbadingen påvirker imunforsvaret ditt? de sier jo at det skal være sunt…ikke bare kaldt 🙂

    2. DET der så bare kaldt ut!!
      BRRRR.
      Men det er vel forhåpentligvis litt bedre badetemperatur neste måned
      Tøffe er dere i det minste.

    3. For en tøffing du er!! 🙂 Jeg forstår ikke hvordan du klarer det! Det var litt artig dere var ved Åsgårdstrand. For jeg diskuterte en eventuell Oslotur idag og foreslo overnatting i Åsgårdstrand som ett av alternativa på veien ettersom vi kjenner litt folk i området og fordi det er så fint der. Har kun vært der på sommeren før. (Foresten er det tilfeldig du har annonse for kamille på bloggen nå. Hehe, det er nok det tenker jeg. Men passet litt godt ettersom du skrev om kamille og bli ny dag) Klem

      1. Takk for det ,har liksom vent oss til det nå.. :)Det var jo artig da..Åsgårdstrand er fint året rundt, men selvsagt ekstra fint om sommeren 🙂 Det er tilfeldig ja..ikke sett det selv..men sånne “algoritmer”eller hva det heter kan jo ha fanga opp noe..hehe.. Klem <3

    4. Dette så rett og slett kaldt ut…. Dere er noen tøffinger… Blir fine bilder og gøy etterpå da… Vannet så ikke innbydende ut. Og så MYYYYE snø.

    5. Jeg har ikke ord for slike galninger som dere 😛 ha ha.. Herlig er det jo, men galskap spør du meg- jeg fryser jo bare jeg ser bilde, eller hører ordet “bading” 😛 he he..

      Oi, man kan jo ikke bare glemme sykkelen sin sånn :O

      1. Hehe..jeg sier takk 🙂 Var grøssint i går ja..men går helt fint å dukke under uansett 🙂 Nei dumt å ikke få med sykkelen hjem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg