Og så var det antallet t-skjorter da..

Nå regner jeg med at di som leste innlegget HER har gått å lurt i over ei uke..hehe.. ( Dette er sånt man  blogger om når man ikke har en blogg som tar for seg di store verdensproblemene ) Skulle jo rydda i skapene også..men henta bare frem bunker og talte opp ..og “dytta”det inn i skapet igjen..så får jeg ta ryddinga en annen dag..

Var ikke såååå mange da..kom til 35 stk, som jo er mer enn nok..og det er uten singletter og bluser med knapping..men kunne vært “verre” siden jeg jo hadde nesten like mange bukser som du kanskje husker..HER..

Dukker vel kanskje opp noen t-skjorter til ..i en pose innerst i skapet eller noe sånt..for den på det øverste bildet her (fra forrige sommer) fant jeg ikke..og den har jeg ikke levert noe sted eller kasta..

Leverer nok fra meg noen av di jeg har når jeg rydder..så kan jeg heller kjøpe noen nye..hehe..

Jeg har ikke dårlig samvittighet for miljøet..siden det er 10 år siden jeg har flydd har jeg jo litt å gå på der..men kan uansett tenke seg godt om før man kjøper nytt da..

#hennieonstad #klær

 

Litt ymse farger og motiver..men alle har til felles at di trenger å strykes… #lol #mjøndalen #blogg

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Ojj,, gjorde en telling på skjorter i en ryddeaksjon for noen år siden. Tror jeg kom godt over 100. Men brorparten var gjemt på til arbeidsskjorter 😜😱

    2. du har noe å bytte på du ja,men det er ofte sånn att en har en del og noen er gjerne mange år gamle :=) Lurt å velge seg ut noen og ha vekk resten for det er jo hyggelig å kjøpe noen nye også :=) rart med det hi hi

    3. Herlig, da har du litt å bytte på! Du finner nok noen flere kanskje i skapet også…hehe 🙂
      Må kjøpe meg noen i år jeg altså…For akkurat det plagget er det lite av i skapet mitt! Er singlet-menneske tror jeg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg