Nå må jeg snart telle T-skjortene mine

Jeg MÅ jo ikke da.. Men dere husker kanskje at jeg telte langbuksene mine da jeg rydda i skapet på denne tida i fjor.. Hvor mange jeg hadde ser du HER.. Så da får vi se om jeg får noe overskudd til å ta fatt på å snu “bunken”fra vinter til sommerklær snart.. Og telle T-skjorter og kortarma topper..

Noe skal man jo drive med..hehe..

Bilde av meg og mannen for et par år siden.. Har jo noen T-skjorter han også..men ikke (på langt nær) så mange som meg.. Motorsykkelen vår kan du se HER..jeg kjører ikke altså..

 

Her har jeg ei T-skjorte utapå en bluse..det går jo også ann… #klær #blogg

12 kommentarer
    1. Fine deg. Kjenner jeg deg rett har du en hel haug. Det er helt sikkert. Har ikke så mange jeg. Ikke vanlige kortermet. Men singlet har jeg jo en del. Bruker hele vinteren under bluser og gensere. Så tell i vei, jeg er spent og det blir sikkert over 50 <3

      1. Gjør satdig det..men er nok fortsatt en del jeg kan kvitte meg med.. 🙂 Best å ikke ha for fulle skap..hver gang man kjøper en ny ting bør man kvitte seg med to kan jo være en grei “regel” :))

    2. T-skjorter blir det fort mange av. De har man jo til alle slags bruk: til fint, til hverdags, til trening, til jobb, til kos når man sitter hjemme, og bare sånne man er glad i men ikke bruker så ofte… Jeg gleder meg til å høre hva resultatet blir.
      Ønsker deg en fin fredag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg