Fasiten på hvor mange bukser jeg har..

Må le litt av at ei “gammal kjerring” har sånne overfladiske innlegg..men det er jo sånne småting det er litt enkelt og greit å blogge om..  Jeg spurte altså i forrige innlegg om hvor mange bukser det er normalt å ha, HER er det innlegget, og der ser du hva folk har svart..

Spurte også om hvor mange “vanlige” bukser folk tippa jeg har.. (ikke shorts, kosebukser , turbukser o.l )

 

Buksa under her er en av di jeg har brukt mye i vinter…

 

Men jeg har minst 32 jeg kan velge mellom(noen typisk sommerbukser også da), her tatt rett ut av skapet uten å strykes.. Noen har jeg hatt i åresvis, noen kjøpte jeg sist sommer og har ikke brukt enda, noen er billige noen litt dyrere… Nesten så jeg blir flau , for det er jo mange fler enn jeg har brukt for..

 

#klær #overflod

 

 

 

 

 

26 kommentarer

Siste innlegg