Ny kjole..enkel og behagelig !

En ny kjole.. det trang jeg virkelig ! Jeg gjør jo ikke det da.. jeg har klær å ha på meg jeg altså.. dere husker vel alle buksene.. Her kan du se det innlegget.. fasiten-pa-hvor-mange-bukser-jeg-har.html

De siste åra har jeg blitt mer glad i å bruke kjole enn jeg var før..så noen nye har det blitt !

Til mitt forsvar..(..om jeg skulle trenge å forsvare meg for noen..så er det gjort..hehe..).. Jeg bruker myyyye mindre penger enn jeg “har råd til “..og sånn miljømessig har jeg ikke kjørt fly.. eller langt med bil på mange år..

Også har jeg ikke SÅ mye klær altså.. virker nok litt ekstra siden jeg stadig viser det frem på bilder.. og det er stort sett på bilder jeg pynter meg..

Dagene første innlegg finner du i linken her..planer-for-ferien

Skriver kort under bildene..

Kjøpte kjolen , armbåndet og veska på Step In (..handler for det meste der..).. ville ha en enkel kjole i dus farge..og så behagelig som mulig !

Har for det meste små vesker..men kjekt å kunne ta med ei jakke og litt småtteri noen ganger..og da er denne veska perfekt..og tøff syns jeg..

 

#antrekk #stepin #blogg

10 kommentarer
    1. Likte kjolen og fargen og veska og armbåndet jeg – helt perfekt! Artige bilder og fine deg! Kjekt med en veske som rommer litt! Klem.

    2. Den så veldig behagelig ut, og som alltid, fin på deg. Tøff veske. Jeg går mest i bukse, men syns det er veldig fint med kjole. Klem <3

      1. Skikkelig deilig å ha på 🙂 Likte den veska ja.. Har egentlig brukt lite kjoler før..men fått litt “smaken på det “nå… Klem til deg også <3

    3. Jeg skjønner GODT at du trengte en kjole. Det gjør man ALLTID 😀 Og siden du har begynt å bruke dem en del du også, så klart du må ha noen å bytte på med 🙂 Jeg tror også jeg trenger noen flere kjoler…eller kanskje bukser 😉 Klær er gøy uansett. OG moro å ta bilder. Vi burde fått tatt en photoshoot sammen en gang Anne 🙂 For moro 🙂

      1. Regna med du hadde forståelse for kjolekjøp ja..hehe.. <3 Moro med klær..trenger ikke koste all verden heller… Tar gjerne en photshoot med deg <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg