Planer for ferien…!?

Mannen skal jobbe denne uka og ei uke til før han har ferie… blir i år som det har vært di siste 11-12 åra (etter jeg ble syk med ME.. om du ikke har vært innom bloggen min før har jeg skrevet litt om det her..litt-om-det-a-ha-me ) at vi tar ting på sparket…

Håpet er å få til ei overnatting i hver av ukene mannen har ferie,han har fire uker i år.. Vi drar til stede som ikke er så langt unna..ca en til en og en halv time er det som passer meg best.. da blir jeg ikke helt utmatta før vi er fremme..

Og vi har så absolutt vært på mange koselige “miniferier”på fine steder ikke langt unna her vi bor..

Dere som følger meg vet jo at Åsgårdstrand er en favoritt.. ellers er det bl.a Drøbak, Son ..og Hankø som er innen rekkevidde..

Mulig vi prøver å få til ei overnatting fra i morgen til fredag allerede.. siden mannen har fri på fredag..og man ikke vet hvor lenge finværet holder (kanskje det bare er regnvær når ferien begynner )

Men bestemmer ikke noe før i morgen..må kjenne på formen først..har hatt mange ekstra dårlige dager i det siste..

Klærne her har jeg hatt i mange år..men di kan jo absolutt brukes fortsatt..

 

#mjøndalen #blogg

 

 

 

 

 

23 kommentarer
    1. Det er trivelig å finne på noe når man har ferie. Går man som man pleier så er det liksom hverdag bare. Jeg har akkurat hatt en uke og det ble mye kos hjemme, ingen overnatting, men mye hygge avlikevel.

      1. Ja litt utenom det man gjør i det daglige trenger man.. Fint å kose seg hjemme også..og bare slappe av 🙂 Fortsatt god sommer ..og ferie..om du har noe til gode 🙂

    2. Håper dere får gode ferieuker sammen og flotte overnattingsmuligheter 🙂 Klær har blitt slik at de kan brukes fra år til år….. og de slites ikke ut lenger 🙂 Fint antrekk 🙂 Håper formen din er i bedring <3 klem

      1. Takker så mye <3 Ja nå er alt "in"heletida nå og det er jo veldig bra ! Formen er svingende hele tida..men satser på mange gode dager… Gode ønsker og god sommer til deg også <3

    3. Stilige klær om de ikke er nye også. 😀

      Fint med slike små ferieturer. Vi har tenkt oss til Halden, men gruer meg litt til den lange turen. 😉
      God sommer! Klem 🥰

      1. Hjertelig takk <3 Da håper jeg du får en fin tur uansett reisevei..og kan kose deg når du kommer frem.. God ferie og god sommer <3

    4. små miniferier er koslige dei også :=) og jeg håper formen din tilater flere små miniferier :=) att du har klærne dine i så mange år er fantastisk ,det viser jo att du holder deg like godt år etter år ,min vekt går opp og ned som en jojo ,og da går det jo likeledes med klærne

      1. Enig..kan være fint det <3 Takk for omtanken.. Ja mange klær har jeg hatt i åresvis..også kjøper jeg litt nytt også… Går litt opp og ned jeg også..men ikke så mye at jeg ikke kan bruke klærne..di blir bare litt trangere..hehe..

    5. Så koselig med sånne miniferier – og dere bor jo midt i smørøyet for å finne flotte steder! Får håpe dere får til en overnatting fra i morra også! <3 har skjønt at du sikkert ikke har hatt det så bra i det siste – tenker på deg, vet du! Klemmer <3

      1. Kan være fint det ja.. <3 Takk for omtanken..ja har hatt mye vondt i hode og nakke ..og lite energi..men noen gode dager har jeg jo ..Klem <3

    6. Håper på flere gode dager i ferien for deg! Det blir på sparket her også. Har ikke orket å bestille noe. Liker dagsturer jeg. Men får se – kanskje det blir noen overnattinger på meg også! Klem…

      1. Takk og det samme til deg <3 Småturer kan være veldig fint det..hyggelig med ei overnatting eller to i løpet av ferien..men det må passe sånn <3 Klem

    7. Godt å se deg her igjen, trodde du hadde tatt ferie… Usj med de dårlige dagene! Håper de blir bedre nå og at dere er heldige med ferieværet.
      Det er jo så mye farger og blomster nå på klærne, så den blusen passet jo ypperlig selv om den ikke var ny

      1. Neida..blir litt lite blogging i perioder med hodevondt og vond nakke..tid har jeg masse av <3 Takk for omtanken .. Ja litt farger og blomster pynter alltid opp.. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg