Noen flere reklamer jeg har vært med på… (obs ! Inneholder skryt..)

Har jo innimellom lagt ut litt av det jeg har vært med på når det gjelder reklame og mote. Da jeg la ut innlegget fra jeg var Lindexmodell hadde mannen henta opp esken med utklipp og bilder av noe av det jeg har vært med på fra boden.. prøvde å finne litt jeg ikke har vist på bloggen før..

Har blitt ganske mange oppdrag siden jeg var med første gang da jeg var 33 år…over 200 ulike foto/filmjobber har det nok blitt i alle fall.. HER er noen fra et tidligere innlegg.

Om du syns det er gøy å være med på slike ting anbefaler jeg deg å søke på nettet å finne et modell/castingbyrå i nærheten av der du bor..de har bruk for ulike typer folk.. Noe som også kan være lurt om du ikke har noen bilder som en “skikkelig” fotograf har tatt.. Send inn ønske om en Bli ny dag i et “dameblad”..så får du kanskje litt proffere bilder en det du har fra før av..

Som dere ser av bildene under her må man stadig bytte mann og familie om man skal være med på reklame…hehe..

Bilder tatt av brosjyrer som har ligget sammenbretta blir jo ikke så bra, men å spørre om å få originalbildene føles litt maset så det gjør jeg bare en sjelden gang..

Dette var reklame for et Cruise i Karibien..

 

Hyggelig når noen tar seg tid til å takke også..selv om jeg fikk lønn..

 

Nå er det jo bare å bruke mobilen om man skal filme “familien”..

 

Mamma til to jenter i reklame for Expert.. (..skryt nederst i hjørnet… står “svært sjarmerende dame” om du ikke ser det..hehe..)

 

I en reklame for Block Watne fikk jeg plutselig hund….fin var den også..

 

Så blir det skål og flørt med fremmede menn på Color line.. trenger ikke drikke heldigvis..  #reklamemodell #foto

 

33 kommentarer
    1. Må være slitsomt med alle de nye mennene og familiene 😉 He he. Du er jo en fantastisk flott modell som ser helt naturlig ut, og det er ikke så mange som gjør.

    2. Så artig at du har vært med på så mange spennende jobber, og det er forståelig for du er veldig fotogen og fin <3 Har helt sikkert sett deg i reklamer, vet du 🙂 Artig at du har slike erfaringer, og at du har spart på de små lappene. Hvem hadde ikke spart på slike? 😀 Jeg har kun vært med på en reklamesak. Kusina mi og jeg ble tatt bilde av inni innhengningen til giraffene, med to slike "høyreiste" rett bak oss, da vi var i Kolmården i Sverige da vi var barn. Vi kom med i reklamebrosjyre for dyreparken. Det var min modellkarriere 😀 😀
      Håper du får en fin kveld <3

      1. Ja jeg syns det har vært en artig avveksling å være med på slike ting, begrensa seg da jeg ble syk..men har jo fortsatt takka ja til noen få oppdrag :)) Hehe..ja “skrytelapper” må man ta vare på 🙂 Artig det da..du kan jo fortsatt gjøre “karriere” om du lar det få en sjanse.. Takk og klem til deg <3

    3. Så utrolig kjekt å se! 🙂 Har du vært veldig selektiv for hva reklame du er modell for? (Og det spør jeg bare av nysgjerrighet altså. Det er ikke en eneste reklame jeg har reagert på – Fine reklamer). Og for en flott modell du er! 🙂 Du kledde den hunden! Jeg har endel venner fra skoletida som er med i reklamefilmer. Før, når jeg var yngre, hadde jeg lyst til det, men nå er det ikke så aktuelt. 🙂 Jeg flirte av parantesen i overskriften. For meg må du bare skryte mye mer. Håper du kommer til å gjøre mer reklamejobber hvis du har lyst.

      1. Takk så bra 🙂 Jeg har i grunnen bare blitt spurt om sånne koselige ting.. Hadde ikke likt å være reklame for noe sånn urinlekkasje/løs mage og slikt..hehe..Og ikke noe rasistisk..eller pels og sånt selvfølgelig :)) Jeg syns det er gøy å være med på slikt..men etter jeg ble syk har jeg takka nei om det er en jobb langt unna for eksempel… Takk du er så snill <3<3

    4. Så gøy at dere har spart på dette! Det må jo være superkult å se igjen nå 🙂 Og ikke minst artig for oss å se litt av det du har gjort før. Det er stor variasjon i oppdragene dine da, må ha vært spennende å være med på ^^

    5. Fine du altså ♥
      Jammen har det blitt mye oppigjennom 🙂
      Kanskje jeg også skulle begynne med dette ja 😉 I en alder av 50+ 😉
      En Bli ny dag har jeg mange ganger ønsket meg. Hadde vært kjekt å sett hva de ville foreslått for meg som er liten og litt rund over magen 🙂
      Alltid kjekt å se hva du har vært med på 😀

      Klem ♥

    6. Dette er ikke å skryte – det er å vise fram morsomme ting du har vært med på. Det er til inspirasjon for andre: Litt moro å bytte mann” for en dag eller to når det er i slike settinger! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg