Sånn er det å være “supermodell”

Har jo fortalt det før, men er noen år siden nå…. og noen nye lesere har det jo blitt, HER er et tidligere innlegg  . I 2004 ble jeg altså plukka ut blant over 4000 påmeldte, til å være en av Lindex sine 6  “supermodeller”….supermodeller var vi jo langt i fra…men det var det konseptet het.

Og faktisk fikk jeg litt følelsen av å være skikkelig “i vinden” en periode ..med avisintervjuer , innlegg i KK og Allers , innslag på nyhetene, intervju i radio. Og lokal-tv kom å filma meg på jobb i barnehagen .

Nå har jeg jo vært med på andre modelljobber også…men dette er eneste gang jeg har reist utenlands for å ta bilder…og vi lå på DET flotte hotellet..så da fikk jeg kjenne litt på den glamorøse siden av modelltilværelsen…hehe..

Et koselig minne er det i alle fall..

 

Hadde spurt om tillatelse fra foreldre før barna ble med på bilder og tv-opptak…

Frisyren min var inspirert av Mia Farrow.. i filmen Rosemary`s Baby…

Et lite innblikk i et hektisk modell -liv…

#lindex #modell

 

 

28 kommentarer
    1. Så morsomt å se gamle bilder av deg fra ulike modelloppdrag 🙂 Den blomsten på jakken… sånt kunne min mor ha brukt for mange år siden. Hun er fortsatt veldig motebevisst, så jeg har ikke arvet hennes sans for klær. Men jeg kunne klart meg uten den blomsten, men den er nok satt der for en grunn. Jeg kan godt tenke meg at det er en litt morsom jobb så lenge du trives og kan føle deg naturlig foran kamera. Du får nok mange flere oppdrag fremover 🙂

      1. Takk for det ! Ja noen kler sånn pynt og er typen til å bære det 🙂 Litt mye av det gode for meg…men det funker bra på bilder da.. Jeg syns det er gøy ja <3<3

    2. Du verden – da var du heldig. Husker lokal-TV fra den gangen – hadde en post som het Thermos som handla om friluftsliv husker jeg. Men nå er alt av lokal-TV og nærradio en saga blott og historie. Ha en fin kveld.

    3. Nå kom jeg på det – det var en mann ved navn Richard Jensen som lagde og skapte Thermos. Da var det turer langt inn i drammensmarka med niste og hyttefolk sommer som vinter. Håper det er blitt tatt vare på i et arkivet sted.

      1. Richard bodde oppi gate ved oss han og han hadde noen program på lokal tv ja.. 🙂 Finnes sikkert i et arkiv eller hos noen som var med på programmene 🙂

    4. Veldig moro å lese!! 🙂 Høres veldig moro ut, og sikkert en utrolig erfaring og opplevelse. Er litt interessant at de også la vekt på personlighet. Du stråler på bildene! Og helt ærlig synest jeg du ser minst like vakker ut ti år etter! 🙂 Fine intervju. Du må gjerne dele mer om du vil. Ble bilder av deg brukt på plaktater? Lindex? Du er så tøff! Du begynte med dette i voksen alder? (Du har kanskje skrevet om dette før.) Ha en fin kveld! 🙂 klem <3

      1. Takk for det 🙂 Gøy med litt som en ikke driver med hver dag.. 🙂 Takk for fine ord snille du 🙂 Har delt en del og deler nok mer også.. Var 33 år første gang jeg var med på noe slikt 🙂 Var noen plakater av meg og di andre som var med i butikkene ja … 🙂 Klem <3

    5. Så gøy det må ha vært. Og å få reise og bo på hotell, litt luksus er så deilig. Og de passer jo så godt til det yrket, at ikke rart du ble en av supermodellene. Gode minner 🙂 klem<3

    6. Gøy å se, selv om jeg har fått det med meg før. 🙂 Du er flott som modell, og like flott nå. Du er jo på en måte “vår” modell her på blogg da. 🙂 Naturlig pen, og like fin nå som da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg