Street Bob !

Jeg fortalte jo i går at mannen (vi) har kjøpt oss en Harley -Davidson. Det er en 2008 modell og er en såkalt Street Bob… Han har stort sett hatt motorsykkel “bestandig”, frem til han solgte den forrige som var en Honda 750 for 7-8 år siden..

Så da vi satt å snakka om at en på jobben hans skulle selge sin Harley , forrige lørdag.. Så sier jeg det er bare å kjøpe den , vi er nemlig begge slik at vi prøver å få den andre til å kjøpe seg noe ..litt uvanlig kanskje..men det er nok fordi vi begge vet at den andre ikke er så “kjøpesjuk”…

Da jeg var ung digga jeg å sitte på, følte meg litt kul…nå er det mer slik at jeg blir med på en liten tur, og mest kjenner på at jeg får vondt i rumpa..hehe…


Er jo litt tøffe da..både mannen og sykkelen….


I finværet i går ble det en kjøretur ut til Vollen i Asker ..for en kaffe….


Yngste sønn som har motorsykkellappen har vært innom for å prøvekjøre et par ganger….  #mc #harleydavidson
 

 

30 kommentarer
    1. Skikkelig stilig sykkel, gratulerer til mannen din. Både tøff sykkel og kjekk mann ! Du får vondt i rumpa, må le høyt her jeg sitter, he-he 😉 Så alderen tynger litt, ja, en må vel bare erkjenne at en ikke er 17 år lengre. Det er viktig å unne hverandre noe, og ikke minst at en enes om økonomiske valg en tar i familien, for det er jo ikke billig å kjøpe sykkel. Ser dere har godvær også. Alt blir så mye mer trivelig når været viser godsiden.
      Ha en fin kveld, på eller av sykkel`n. Skal kvelden bli god bør du vel antagelig være av, he-he 😉

    2. toveview: Takker så mye :)..hehe..ja man er ikke som en en gang var, men rumpa venner seg vel til det etter hvert..og det blir nok mest småturer rundt her :)) Her har det vært nydelig vær, men meldt mer skyet utover i uka .. Så det siste innlegget ditt også..helt supre bilder :)) Kos deg med kvelden…den tilbringes i sofaen her i dag :))

    3. Stilig sykkel 🙂 Har lenge hatt lyst til å ta sykkel-lappen, men motet svikter. Kanskje til våren….. 😉
      Ha en nydelig uke 🙂

    4. Miastorp: Ja , det er koselig med småturer, ingen vits å dra så langt … Hehe.må ha en kaffestopp om det skal være noen vits :)) Kos deg med høsten <3

    5. Gratulerer med ny MC – et merke det står merke av. MC-sesongen går jo mot slutten så iogmed at han kjøpte den så sent på året betyr at han fikk avslag på prisen. Men den var fin. Hvor skal den stå i vinter?

    6. Gratulerer så mye med denne flotte sykkelen som dere har kjøpt. Har nabo her som også kjører Harley og i helgen var det samling i huset og en herlig støy når dem ankom og kjørte igjen,,,,:-)) Så med den fine høsten nå så er det bare og ta noen turer før den skal vinterlagres.-)

    7. Gratulerer så masse! Ser du har fått ryggstø på det siste bildet??? Da blir det trygt. Jeg elsker å sitte bakpå med mannen min, men det blir ikke så ofte tid til det Vi har ikke Harley da, men en Triumph. Herlig å kruse rundt på småveien og nyte naturen. Klem til deg og kos dere! 🙂

    8. Helge: Takk for det :)) Han fikk den til en bra pris..lurt å kjøpe på denne tida :)) Har mulighet til å ha den på jobben til mannen i vinter…ellers har eldste sønn en ledig garasjeplass der han bor :)) Fin dag videre til deg :))

    9. Hobbystua: Tusen takk :)) Bra lyd i dem ja..hehe.. Har jo vært bra vær , så det passa jo bra…så det ble/blir noen turer før den settes bort for vinteren :))

    10. natheless: Takke :)) Ryggstøet var på da vi fikk den, mannen har tatt den av for han syns det er finere uten..men det er litt behagelig å ha den der, så den kommer nok på om jeg skal bli med på en litt lengre tur enn i nabolaget :)) Er en fin følelse å “kjøre”motorsykkel..man følger med på det rundt seg på en litt annen måte enn med bilkjøring :)) Klem <3

    11. De var kjekke både mannen og sykkelen… Håper vi virkelig får en lang, tør og varm høst sånn at han/dere kan få mange fine turer utover :o))

    12. Jeg våger ikke kjøre uten den støtten bak. En venninne av meg falt rett av i en rundkjøring i byen. Hun klarte ikke holde seg fast i de mc-klærne til mannen sin. Heldigvis gikk det bra, selv om hun har slitt med ryggen etterpå.Sikkerhet foran penhet, mener nå jeg. Men det er jo deres sak om du har lange nok armer!!! Koselig er det på tur på den måten. Nyt det!

    13. natheless: Jeg føler meg trygg uten støtta, men litt mer avslappende å ha den på… :)) Det hørtes skummelt ut..godt det gikk såpass bra.. Helt klart så kommer sikkerhet først :)) Kos deg med dagen videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg