Mitt fargebidrag

Var så vidt innom bloggen her om dagen, med et innlegg fra hyggelig treff med en medblogger hyggelig-mote-med-blogg-venn

Skal forsøke å lage noen innlegg i dag, men formen er ikke noe særlig om dagen..( slitenhet_ved_me)

 

Tilbake til fargene! Da jeg blogga oftere var jeg stort sett med på det som var av utfordringer på bloggen… nå blir det ikke ofte slike innlegg..

Men i dag blir det et innlegg fra meg til frodith sin fargeutfordring frodiths-fargerike-catwalk Frodith har jeg møtt flere ganger og er den jeg føler jeg kjenner best her på bloggen.. et tidligere innlegg fra vårt første møte her.. så_hyggelig_

Mitt bidrag blir fargen grønn (dag 3 )..

Skriver kort under bildene..

Denne kjolen hadde jeg på meg på motevisning for Step In på lørdag, så den er dessverre ikke min.. #bytimo

 

Genseren her strikka jeg i våres..

 

Sporty grønn bukse..

 

Helgrønn..

 

Grønt og blått sammen syns jeg er skikkelig fint..

 

Kjolen under her er “lånt” av Step In.. #makeløs

#grønt #minmote #blogg #strikking #antrekk

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg