Sååååå hyggelig ….

I dag har jeg møtt en bloggvenn i Drammen, som flere av dere her på bloggen sikkert har fått med dere nå. Det var en helt super dag , og Frodith som var den jeg møtte var enda bedre enn forventningene, og jeg hadde store forventninger ..hehe..

Har jo sett på bilder at Frodith er vakker og har mye utstråling, og nå oppdaget jeg at hun er tøff og typete i tillegg…og like hyggelig , gøyal og herlig som jeg allerede visste…


Regnet kom ikke før dagen var over, men greit med paraply til bilder også….

 


Sammen klarte vi å få lagt han her i bakken…neida han lå sånn..hehe…
 


Vi rusla rundt og titta på byen og veggmaleriene bl.a og satte oss ned på kafè tre ganger i løpet av dagen….

 


Kulene i Drammen er jo et yndet fotomotiv, så der måtte vi jo “forevige”oss. Da Frodith tok toget tilbake til Oslo etter over fem timer var det som om hun akkurat var kommet …så jeg håper vi treffes igjen ..og det tror jeg… #drammen #ypsilon
 

 

 

 

62 kommentarer

Siste innlegg