Mine 5 favoritt “metoder”for avslapping

Etter at jeg blei syk med ME (mer om det her litt-om-det-a-ha-me )består jo dagene mest av avslapping.. Men når man er syk over så mange år må man etter hvert prøve å fylle på med noe som gir dagene litt mening ..uten å tære for mye på kreftene..

Så under her deler jeg fem av mine favorittsysler i hverdagen, dager jeg i det heletatt orker å ta en tur ut av “huset”..

Skriver kort under bildene..

Kjøpe meg et nytt blad, sette meg på et koselig sted og ta en kaffe..her er jeg på Step In

 

Høre på podkast er det jeg gjør aller mest.. Favoritten er Berrum og Beyer..jeg er ikke glad i for seriøse og “alvorlige”temaer.. det er det nok av ellers i livet..

 

Baking kan være avslappende, men bare når man har god tid og ikke baker fordi man må..men fordi man har lyst.. Horna finner du oppskrift på i linken her.._nydelige_horn.

 

Ellers koser jeg jo med å ta bilder.. enten av antrekk eller av blomster og andre ting.. Under her er årets Blåveis..

 

#blogg #mindfullness #avslapping #mjøndalen #stepin

14 kommentarer
    1. Fine avslapningsmetoder, syns jeg. Og med bildetakning gleder du mange. Syns du tar mange fine bilder. Det er mange podkaster som ligger ute, sjøl er jeg veldig glad i webpsykologen, jeg oppfatter den som lett og “matnyttig”. Ellers artig når du stikker innom og legger igjen innlegg på bloggen :). Riktig fin søndag til deg <3.

      1. Takk så hyggelig ! Mye pod å velge i ja..hører innom en del forskjellig..men stort sett blir det di “faste”.. 🙂 Koselig å høre… Klem og fin dag videre <3

    2. Ja, det gjelder å finne noe som er avslappende som samtidig gir påfyll 🙂 Jeg har ikke prøvd meg på podcaster, men hører lydbøker noen ganger. 🙂

      1. Sant ! Jeg har fått dilla på podcast og har i allefall 10-12 jeg følger fast.. Lydbøker hadde jeg før, men sliter litt med å få lasta ned noe.. 🙂

    3. Flotte ting å sysle med – og for å finne mening med dagen…Mye av dette liker jeg også…
      Men ikke podkast…takler lyd så dårlig! 🙂

    4. Fint å lese om dine ting som gir dagene dine litt påfyll. Gjør jo slike ting selv, men en stund siden jeg hørte podkast. Hører lydbøker. 😀 Tar jo bilder, men er ikke modell, bare for meg selv 😄☺❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg