Med sommerklær fra Step In

Før jeg ble sånn ekstra syk, som du kan lese om HER.. la jeg ut et innlegg fra jeg tok en kaffe på Step In i Hokksund HER.. I den forbindelse tok di noen bilder av meg med klær fra butikken.. for det meste fra “sommersalget”..først nå får jeg laget innlegget jeg skrev jeg skulle “vise dere”..

Men kan jo fortsatt bli en varm sensommer..og om man mangler noe i “sommergarderoben” er det jo kjekt å kjøpe nå for å ha til neste år..

Jeg legger ut bildene mest for egen del..er jo bloggen som er mitt “bildested”.

Men litt antreksinspirasjon er jo heller ikke dumt da..

I sola..Hårbøyle og belte er av merket #nomanorge

 

Jeg kjøpte den gule shortsen tidligere i sommer…den er utrolig god å ha på.. HER kan du se bildene jeg tok med den på meg her hjemme.. #stepinhokksund

 

 

8 kommentarer
    1. For noen flotte bilder. Inspirasjon. Nei, grå mus trenger vi ikke være i 2019. Kjempeflott. Likte Vedlig godt den rød dressen også. Men likte jo det meste da, hehe…

    2. Ikke noe å si på den fremvisningen 😀 Riktig god bedring,, ser jo at mannen har en uke ferie til,, kan være godt å kose seg da 😀

      1. Takker 🙂 Hadde tenkt å få til ei overnatting til..men formen er ikke helt “der” men finne på litt koselig rundt her skal vi få til :))

    3. Du er jo såååå fotogen! Jeg likte antrekket med dongriskjørt godt og syntes du var flott i det. Og den gule shorten du kjøpte var fin og kjekt med litt farge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg