Sommerklærne ! (Antrekk 50+)

Dere som har fulgt meg vet jo hvor mange langbukser jeg har..hehe.. HER kan du se det om du lurer , og et par til har det vel blitt også ! Men i sommer har det blitt å gå i skjørt eller shorts..eller ei joggebukse på kvelden da !

Sånn til vanlig slenger jeg bare på meg noe som ligger lett tilgjengelig..og sånne dager er det jo absolutt flest av ! Men på ferie eller bytur kan det være koselig å “pynte”seg litt..

Her har jeg bare “fjonga”meg litt for bloggen sin skyld..minst like viktig det som det “vanlige”livet..eller ? (klærne er kjøpt på Step In i Hokksund )

 

I Drøbak ble det topp fra HM og en shorts jeg har hatt et par år..

 

Skjørt og topp fra Gerry Weber ..som jeg kjøpte i fjor sommer ..

 

Ola skjørt…litt varmt midt på sommeren , men fint utover høsten også det da.. Litt “kælvete”benstilling..og hår rett fra stranda..men skoa fra #birkenstock er veldig gode.. #over50stil

 

8 kommentarer

Siste innlegg