Kaffekos på Step In

I dag var jeg en tur oppe på Step In mens mannen var på sykkeltur ! Hadde blitt spurt om jeg hadde lyst til å komme opp å være “modell”på noen bilder …men går jo ikke ann å være der opp uten å ta en kaffe …så det ble både kaffe og deilig rundstykke..

Bilder av klærne får komme senere..di må jo først legge dem ut før jeg eventuelt kan bruke bildene..

Har jo hatt mange innlegg fra Step In HER bl.a av noen klær jeg viste i våres ! Det er jo både klær, interiør og kafè der ..og sånne butikker er det jo gøy å “være i”..

Jeg tok faktisk kaffen inne..koselig ute der, men nesten for varmt å sitte der i dag..

 

Det var greit for denne fine jenta som jobber der at jeg la ut bildet.. Og det bildet på veggen der syns jeg er “råtøfft” ..

 

Og der var jeg blandt “glass og porselen” gitt..

 

#stepin #hokksund

 

 

 

8 kommentarer
    1. Ojj det var et spesielt sted 😀 Artig at du er aktiv i bransjen ennå , du er et flott forbilde det skal du ha 😀 , og derfor jeg mener at du fortjener en plass på topplista som jeg kommenterte i ditt andre innlegg 😀

    2. Det såg kjeempekoselig ut å ta en kaffi der! Og for ett tøft maleri på veggen ja!:-) Hele det bildet med jenta bak disken var utrolig stilig.:-) Blir spennende å se bildene etterhvert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg