Med blonder og denim på landet..

Jeg bor jo på landet på en måte, selv om Mjøndalen er veldig nær byen også..Ett av mine første innlegg ,som var om hjemstedet mitt kan du se i linken her..https://annebe.blogg.no/1408113765_mitt_hjemsteddel_1.html Ikke akkurat “grisgrendte”strøk eller hva det heter..men landlig..  og ei overskrift skal man jo ha ..Bildene her er tatt på Fossesholm herregård som ligger i Vestfossen ..ikke langt fra oss..

Siden jeg var der oppe for å ta noen bilder av sommerkjolen i forrige innlegg HER.. slang jeg like godt med et antrekk til..

Og da ble det blonder og denimjeans..

Enkelt og ganske fint syns jeg med skoletter til.. di var det IKKE så lurt å ha på der oppe .. for i min iver etter å ta bilder, tråkka jeg rundt i vått gress med dem..hehe..

Men tror jeg fikk redda dem ved å “gni/børste” dem med en grov klut..kommer fuktranda frem igjen får jeg ta dem med til skomaker…eller kjøpe nye !

Se på bildene nederst her..fuuuuukt.. men det viktigste var jo å få et bilde av dem uten fukt også..og det rakk jeg på det øverste /største bildet..hehe..

 

Anne på landet.. #antrekk #fossesholm

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Så kult antrekk! Du ofrer alt for et innlegg eller 3 du 🙂 Men får håpe du greite å redde de da…
      Ha en flott kveld videre….nå er det vel pysj eller joggebukse som står for tur! Du får lage et pysj-innlegg en dag også 🙂

      1. Takker 🙂 Ja koste hva det koste vil..hehe.. 🙂 Di ser ok ut nå ..men er litt spent på om det varer.. 🙂 ja nå er det kosebukse tid.. Og ikke umulig det blir et god natt innlegg i pysjbuksa en dag <3<3

      1. Tusen takk 🙂 Ja blande litt røft og feminint kan bli “stilig”det :)Tror det er en del topper med blonde å velge i..så du finner nok en favoritt <3

    2. Alt kler den smukke, sies det, – og det gjelder definitivt deg, Anne💫
      Kjole eller bukse, du er så fin uansett.
      Flotte bilder og vakre omgivelser.

      Så innlegget ditt om Portåsen. Har ikke hørt om stedet, men det ser veldig idyllisk ut der! 😍💯🧡

      1. Takk så hyggelig..er mye jeg ikke kler, men har vel funnet “min stil”.. kanskje 🙂 Portåsen er et koselig sted og artig at en kjent dikter som Wildenvey har vokst opp der <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg