Rydde vekk sommerklærne..

Sommeren forsvinner før man har rekt å ha fått med seg at den har begynnt.. føles i allefall sånn noen ganger.. Denne fine kjolen som jeg fikk da jeg gikk motevisning for Step In for noen år siden rakk jeg ikke å bruke i år..

Bilder fra motevisninga i linken her.. https://annebe.blogg.no/1529003459_motevisning_og_ny_kjole_.html

Så på fredag tok jeg kjolen opp til Fossesholm og fikk tatt noen bilder av den før den skal “legges”bakerst i skapet igjen..

Jeg har i grunnen alle klær i skapet året rundt.. men legger det mest sommerlige bakerst eller øverst nå snart.. Mange bruker jo sommerkjoler hele året.. sjelden jeg gjør det, men denne i innlegget her er nok en slik jeg kan bruke litt utover høsten med en varm genser til.. https://annebe.blogg.no/mot-host-med-sommerens-favorittkjole.html

Myser mot sensommersola..

 

Erteblomster er for meg nostalgi..hadde det i bedet i barndomshjemmet..

 

 

Når jeg først er i gang.. blir det jo mer enn et bilde..

 

Litt mer blomster for å få inn litt variasjon..hehe..

 

#antrekk #fossesholm

8 kommentarer
    1. Jeg bruker kjolene mine stort sett hele året. Men noen passer bedre på sommeren. Men de henger der alle sammen 🙂 Så FIIIIN du er <3 Skulle ønske vi kunne ta en photoshoot sammen en gang 🙂 Kunne du lært meg litt mer triks 🙂 Klemmer <3

      1. Ja det vet jeg..<3 Noen egner seg best sommerstid..men med rett tilbehør kan di brukes året rundt 🙂 Har lyst til det jeg også.. sender deg ei melding på FB 🙂 Tror du har lært noen triks helt av deg selv da.. Klem <3

    2. Nydelig kjole – synd du ikke fikk brukt den en dag da…Er ikke for sent! Kan komme fine dager…:) Men er kanskje en kjole for lette lyse sommerkvelder. Og det er det jo absolutt slutt på – dessverre! Klem.
      Fine bilder her hos deg nå i hvertfall!

      1. Veldig fin ja 🙂 Kjøpte jo noen nye kjoler tidlig på sommeren og brukte dem ..(og jeg går jo oftest med shorts).. så da ble det ikke nok dager da jeg hadde behov for å være “kjolefin”..men denne kan jeg bruke i mange år..:) Klem <3

    3. dette er en nydelig kjole,skikkelig fine bilder av deg og du kler den godt,jeg har alle mine klær i skapet,men som du så legger jeg noe bakerst og tar frem det som passer bedre nå så det er lettere tilgjengelig :=) blomkarsene var fine,mine er avblomstret nå og står der fulle av frø,mulig jeg plukker inn noen av frøene :=) erteblomst ja,har kjøpt en pose men aldrig sådd dem,kanskje jeg prøver neste sommer ,ha en fin dag da

      1. Takk liker den ja 🙂 Snu litt på bunken etter årstidene er lurt.. 🙂 Moro med blomster.. selv om vi bare har et par krukker på verandaen i leiligheten her..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg