Litt mote litt reklame..(Modelljobber)

Reklame

Som jeg skrev i innlegget tidligere i dag (alle-kan-bli-modell. )skulle jeg lage et innlegg med litt flere bilder fra mote/reklamejobber jeg har vært med på.. så her kommer et lite utvalg.. Har blitt mye over 200 jobber jeg har gjort..kom litt ut av tellinga etter hvert..

Noe av det jeg likte best var at jeg ikke visste helt hva jeg gikk til for hver jobb..bare at det var seriøse fotografer og blader/byråer som hadde oppdraget..

Jeg blei/blir jo stort sett brukt der man skal se naturlig og blid ut..

Reklamejobber er stort sett bedre betalt enn motejobber.. Som oftest 3-4 tusen for en full dag med mote.. Reklame varierer veldig ettersom hvor mye det skal publiseres.. For den best betalte jobben jeg har hatt tjente jeg vel 24-25 tusen for en halv dags jobbing.. men det er langt over det vanlige altså..

To artige oppdrag i linken her.. to-av-di-artigste-modelljobbene-jeg-har-vaert-med-pa

Skriver kort under bildene..

Bilder fra Norsk ukeblad over her.. det er der jeg har hatt aller flest jobber…blei godt kjent med stylist og fotograf.. (dårlig gjengivelse av bilder fra blader blir det alltid)..

 

Bildet over her hadde jeg som header før.. (ikke mann min altså).. Dette var for et dataprogram eller noe slikt…Her fikk jeg beskjed om å se litt “aggressiv”ut.. ikke det enkleste for meg.. men di ble fornøyde..og bildet var i mange aviser og finnansblader..

 

Jammen har jeg vært lege også..hehe… Festdrakta var til ei bunadsbok hvor bildet også var på forsiden..

Litt fra start og frem til for et par år siden.. den metalliske skjorta er blandt di siste og var i bladet KK…

 

Det under her er fra samme oppdrag… som dere ser damer i ulik alder og størrelse…

#modell #modellbyrå

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg