To av di artigste modelljobbene jeg har vært med på..

Jeg syns jo alle har vært artige jeg da.. siden jeg trives foran kamera (med flinke fotografer vel og merke )…  Men blandt di mest spennende  faller valget på da jeg var med å gikk motevisning på OFW i 2010..

Det morsomme med Fashion week er jo at det sitter så mange folk i salen som kan det der med klær og mote… Jeg liker “kikket”ved å være litt spent på hvordan det går.. og jeg snubla ikke,  og fikk tommel opp av koreografen da jeg var ferdig..

 

Og veldig gøy da jeg blei plukka ut til å være “supermodell” for Lindex i 2004.. Prosjektet het HEI SUPERMODELL..og det var flere tusen som møtte opp rundt i landet , og jeg var blandt di seks som ble valgt ut.. litt stolt må jeg jo ha lov til å være..hehe.. Gikk ikke ut på å være “penest”men å ha tilstedeværelse foran kamera..og personligheten..

Vi reiste til Stockholm og tok bilder.. Mer om alt som fulgte med å være “kjendis”..ser du i linken her /sann-er-det-a-vaere-supermodell.html…var faktisk innslag på nyhetene også…

Bildet til venstre fra Lindex.. bildet til høyre fra OFW, der hadde jeg forresten på sko med skyhøye hæler.. måte gå att og frem i garderoben mange ganger før jeg klarte å gå nogenlunde normalt med dem … #mote #modell

28 kommentarer

Siste innlegg