Kaffe i Asker ..

På lørdag ble det en tur til Asker for en kaffe.. Du lurer kanskje på hvorfor jeg lager såpass ofte innlegg om når mannen og jeg er på kaffedate på lørdager.. Det er i grunnen fordi det er det som skjer her i løpet av en lørdag etter at jeg ble syk.. vi spiser jo selvsagt litt mat i løpet av dagen også da..lol !

Om du ikke har vært innom bloggen min før har jeg skrevet litt om det å leve med ME i innlegget her bl.a.. https://annebe.blogg.no/alt-er-ikke-som-det-ser-ut-til-a-leve-med-me.html

Finner et roligst mulig sted, sitter en halvtimes tid å ser på folk som går forbi, handler mat og drar hjem..

Blir jo ofte Drammen, men for å få litt varierte “opplevelser” prøver vi å variere litt.. og da blir jo ikke bildene på bloggen helt like heller..hehe..

Asker ligger ca ti minutter fra Drammen i retning Oslo..

Blei mye skolebrød i ferien, som jeg skrev om her.. https://annebe.blogg.no/ikke-sa-mye-ol-men-veeeeeldig-mye-skolebrod.html..nå blir det kun på lørdager..

 

 

#asker #kaffe #kunst #kultur #blogg

10 kommentarer
    1. Jeg hadde en kjæreste i Asker for mange år siden, så da reiste jeg ofte dit. Men etter det har jeg ikke vært der 🙂
      Ser fint ut på bildene dine, og det er kjekt å få seg en tur eller to ut iblant ♥
      Klemmer til deg ♥

      1. Artig..liker Asker jeg 🙂 Ja man kan ikke bare sitte i sofaen hjemme.. man må få dagen til å gå på et vis.. også koser mannen og jeg oss i hverandres selskap <3 Klem <3

      1. Det er liksom vår greie for å komme litt “ut av huset”… Ja er man på tur med bobil er det jo hyggelig å tilberede noe der.. da er dere jo på tur sammen og det er jo koselig <3

    2. Ser fint ut i Asker! ER ikke ofte jeg har vært der, men vært på kurs der for 100 år siden…Fine bilder av en fin kaffedate! Koselig..

    3. Et ukjent sted for meg – unntatt når en fyker forbi med tog… eller parkerer der og tar toget inn til Oslo…..! Fine bilder – og takk for titten! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg