Ikke så mye øl..men veeeeeldig mye skolebrød..

Smakte godt med et glass øl til pizzaen , men mye øl har det ikke blitt på meg i sommer..ikke mye vin heller.. Blei en boks cider ved sjøen da vi var på Hankø..og da ble det også et glass vin på kvelden..og det var vel det tror jeg..

Men skolebrød (les kaker) har det blitt nesten hver dag i ferien..på tide med hverdager igjen nå altså..hehe..

Bildene her er fra vi var i Drøbak fra mandag til tirsdag denne uka..https://annebe.blogg.no/tjoho-det-ble-en-overnatting-nr-2.html

Koselig sted med Italiensk pizza på et hjørne i sentrum..

 

#pizza (legg merke til at mannen holder armene lydig ned under bordet mens jeg tar bilde…enda han var veeeeldig sulten..hehe..)

 

Koooos… (ikke kledd på meg skikkelig ser jeg..)

 

#drøbakk #ferie2020

12 kommentarer
    1. Haha, jeg lo høyt av det med mannen som lydig måtte vente selv om han var sulten. Gjenkjennelig. Såg nydelig ut med pizza og øl, og skolebrød hver dag er hvert fall sunnere enn alkohol hver dag – og ferie er ferie. Og se den modellen på ant nederste bildet da! 😉 Det var ett veldig fint bilde, og også fint i helhet og bakgrunnen med husa og skiltet 🙂

      1. Ja må være tålmodig når jeg har med kamera..hehe.. Litt kos i ferien må være lov.. Tusen takk så hyggelig..ja blei fint med skiltet og omgivelsene <3<3

    2. Skolebrød er jo sååå godt, – kan rett og slett ikke kjøpe det, da får jeg dilla😅
      Så ut som en deilig dag i fine Drøbak☀️
      Du har en like lydig mann som meg, du😂👍
      Ha en fin kveld, søta😘

    3. Herlig, innlegget ligger på forsiden nå.. kommer og går :L)
      Skolebrød smaker alltid…Og pizza og øl smaker også nesten alltid…hehe…Fint sted og fine bilder.Artig med skiltet bak der! God klem i regnet…

    4. Hihi, ikke barebare å være gift med en blogger…. eller instagrammer….. alltid bilder før det spises! Dere koser dere masse – det er tipp topp! Klem <3

    5. øl og vin får dere som liker det kose dere med ,jeg liker det ikke men koser meg innimellom med en likør :=)
      Har nok blitt litt mye av det usunne på oss også i sommer,men en skal kose seg litt,så kommer nok hverdagen fort nok :=) men det er mye en kan kose seg med som er sundt også heldigvis

      1. Liker det ikke veldig godt jeg heller..derfor har det blitt lite av det..hehe.. Likør har jeg ikke smakt på mange år.. Blitt litt mye søtt..men smaker til kaffen..Men sånn til vanlig tar jeg like gjerne et rundstykke <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg