Jula kort oppsummert..

Først av alt Godt nytt år til dere alle sammen ! Stille og rolig jul her , bortsett fra at gutta var her på julaften har det vært lite besøk..eller egentlig ingen..hehe… Har blitt sånn etter jeg blei syk.. så merker ingen forskjell pga Covid.. (kjæresten til eldstemann kom innom på slutten av kvelden)

Skriver kort under bildene..

“Gjengen” med hatt.. I innlegget her ser du “gjengen”med briller..fra 2019.. jammen-fikk-jeg-med-meg-gjengenpa-et-nyttarsbilde-gitt. 

På julaften spiste vi ribbe og hadde riskrem til dessert..som vi har hatt i alle år !

 

Mannen og jeg tok en tur opp til et vann på andre siden av elva her på 1.juledag..5 min å gå fra parkeringa..hadde med mat og kaffe og satt å koste oss i lav desembersol..#nydammen

 

En av dagene i romjula tok vi en tur til Oslo sammen med yngstesønn.. Parkerte ved Vigelandsparken/ Frognerparken..og tok en kaffe der og gikk nedom slottet før vi dro hjem.. #annepålandet

 

Nyttårsaften feira mannen og jeg i pysjamas og spiste pizza og drakk alkoholfrie “bobler”..og så så vi på rakettene fra verandaen .. og vips så var det år 2022.. Mitt forhold til alkohol kan du lese om i innlegget her.. _tenker_du_noen_gang_over dine akoholvaner

 

#tulipaner #jul #nyttår #mjøndalen #blogg

 

 

 

 

 

 

30 kommentarer
    1. Godt nyttår til deg. Ser og høres ut som en god og koselig julefeiring. Håper du har hatt glede av den. Mange dine bilder, morsom med både hattene og brillene. Tror dere er en leken gjeng, det er viktig. Klem <3

      1. Takk det samme <3 Koste oss vi.. 🙂 Hehe.. gutta er ikke sååå glad i "utkledning"som meg..men di stilte opp på bildet gitt..hehe.. 🙂 Klem <3

    2. Godt Nytt år!
      Så utrolig kult det bilde er som henger bak dere på første av dere alle sammen 🥰
      Deilig med jule- og nyttårsfeiring uten alt for mye stress og mas. Jeg har hatt det på samme måten selv.
      Hadde tenkt til å gå på julemarked nede i Oslo i år, men det ble aldri til noe.
      Ønsker den en nydelig mandag videre 🥰

      1. Takk det samme 🙂 Takk, liker det, kjøpte det da vi flytta hit i leiligheten.. 🙂 Ja rolig er deilig syns jeg..og små turer for å få litt forandring 🙂 Klem <3

    3. Godt nytt år! 😊Kjekt å se bilder fra deg. Det var mange flotte bilder her, og koselig med bilde av hele gjengen med hatt. Fint bilde forann slottet og kjekt med en Oslotur. Fint bilde av sønnen på cafe, og flott med de røde blomstene. Det kan være fin med rolige feiringer. Ønsker deg en fin start på det nye året <3

    4. Godt Nytt År! 🌟Artig bilde fra 2019. Godt å komme seg ut og se andre steder. En trenger jo ikke dra så langt.

      Jeg tror vel de fleste roer seg med åra og setter pris på litt roligere feiring. Jeg føler meg stort sett ganske frisk og i god form. Like fullt merker at jeg skygger unna “festlige lag” der det tilsynelatende er om å gjøre å konsumere mest mulig alkohol. Egentlig har jeg nok alltid vært nokså “introvert” på det feltet, men så har jeg fulgt strømmen og gjort det jeg har følt har vært forventet av meg.

      1. Tusen takk 🙂 Ja litt forandring er hyggelig.. 🙂 Ja sånn ungdomsfesting blir man liksom “forsynt”med.. hadde kanskje hatt besøk av noen om formen var bedre.. men har blitt vant til å kose oss sammen jeg og mannen ..så veldig fint det også 🙂 Tror mange drikker mer enn di har lyst til om di er på skikkelig fest.. dumt i grunnen.. Gode ønsker til deg for det nye året <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg