Jammen fikk jeg med meg “gjengen”på et nyttårsbilde gitt !

Det er ikke lett skal jeg si deg å få alle gutta til å bli med på et “oppstilt” bilde samtidig ! Men i går ble di jammen i meg med uten å protestere noe særlig..hehe..

Regner med di fleste som følger bloggen min ante at det ble en stille og rolig nyttårsfeiring her i går ! Gutta var innom å spiste og satt en stund etterpå..men så dro di begge til yngste sønn der det kom flere folk .

Så da kl var litt over 23.00 lagde jeg gløgg som vi fylte på termosen . Så gikk mannen og jeg bort til en høyde i nabolaget og så på fyrverkeriet derfra..men det får komme i et eget innlegg …

Tulipanene fra dette innlegget HER står fortsatt, men røde lys er bytta til hvite..

 

Fin gjeng jeg har da, og alle ser i kameraet på likt…  (tenker jula blir “tatt ned” her etterpå ..eller i morgen..)

 

Etter både ribbe og pinnekjøtt tidligere i jula, ble nyttårsmaten noe så enkelt som hjemmelaget pizza..

 

Stille i gatene en nyttårskveld..(gata som svinger inn til venstre først i bildet er inn der vi bor, men ser ikke bygget våres her) #blogg #nyttårsaften

 

 

32 kommentarer

Siste innlegg