Jeg vant i julekalender hos Bunnytrash..og så mange fine folk på bloggen..

Jeg var så heldig at jeg vant i julekalenderen til Bunnytrash..Slik jeg forstår det er premien et Flaxlodd (jeg hadde aldri vært så raus at jeg sendte det til “fremmede”..tenk om di vant da..).. sier litt om ham..og muligens enda mer om meg..hehe..

Bloggen hans har mange “viktige”temaer og mange lette og morsomme så noe for enhver smak..

Innlegget der jeg vant finner du her…bunnys-romjulskalender-dag-7-siste-dag-og-tusen-takk.

Som dere kunne se i forrige innlegg var jeg jo så heldig å få en “pris”av en blogger også.. jeg-arets-moteblogger-i-gryxen-awards

Jeg blogger jo ikke så ofte nå, men jeg har aldri hatt slike innlegg på min blogg.. der jeg deler ut til noen…(være seg priser eller gaver/premier).. noen må jo ta i mot det andre deler ut også…hehe..tuller litt altså.. (men for meg blir det litt mye styr om jeg må holde orden på bilder folk har levert til utstillinger og jeg må få sendt ting av gårde i posten..osv.. )Dette er pga av ME der jeg må spare krefter der jeg kan..og for meg blir slikt fort stress ..Litt om det å ha ME her..litt-om-det-a-ha-me

Så takk til fine folka som bidrar positivt her på Blogg.no..

 

Bilde fra en dag før jul..#eikeren #antrekk60+

32 kommentarer
    1. Veldig kjekt at du også vant, vel fortjent ♥ Og ja, visst er det raust å sende avgårde lodd rundt omkring. Han er god han, snill og god ♥
      Jeg har jo som du vet hatt fotokonkurranser. Men nå tror jeg at det har sett sin ende. Det å få skrevet et par innlegg i måneden er liksom det jeg klarer nå. Så da skal man helst ikke ha så mye annet å styre med i tillegg. Det hadde nok fort blitt rot.
      Fint å se deg da, i flotte antrekk. Det er jo et syn for øyet, og man kan bli fristet til å shoppe 🙂 En fin opplevelse det synes jeg ♥
      Godt nyttår, og en fin start på det nye året ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk 🙂 Ja det er snilt gjort syns jeg 🙂 Ja jeg har jo vunnet superfin matboks hos deg jeg…:) Kan fort bli litt stress om en “steller”i stand slike ting..men hyggelig med di som gjør det selvsagt..:) Så hyggelig sagt.. alltid fin selv du da <3 Mangege gode øsnker til deg i det nye året også <3 klem <3

    2. Grattis med Bunny-lodd. Skikkelig artig! Vant du?

      Kjenn godt etter sånn midt på dagen i morgen, for da oversender jeg varmende, energigivende spanske solstråler til kontoen din! 😊

      1. Takker 🙂 Har bare fått melding om jeg har vunnet og sendt adr.. så gjennstår å se..har aldri store forventninger om å vinnepå slikt..men gøy uasnsett og man kan jo aldri vite 🙂 Åååå da gleder jeg meg..solstråler høres nydelig ut <3

    3. Gratulerer med flax. Makan til raus person kan vi nok lete lenge etter 😀
      Har vunnet jeg også, og venter det i posten en dag denne uka tenker jeg. ☺
      Det er nok mange som tenker det samme som deg. 😄
      Jeg har gitt bort en del flaxlodd, men det jeg vant nå, det gir jeg ikke bort, for det kan jo hende jeg har vinnerlykke med et jeg har vunnet.
      Har tenkt på det å ha en konkurranse jeg også, men det krever mye energi.
      Nå bruker jeg opp all energi på shining av leiligheten, og blogging ☺ Ønsker deg en god dag. Klem 🙂❤

      1. Takk ja det var hyggelig gjort 🙂 ..hehe.. ja tenk å gitt bort en million til en “fremmed”da gitt.. 🙂 Da har du nok å henge fingrene i..blir nok bra 🙂 Klem og fin ny uke til deg <3

    4. Gratulerer såååå mye 👏😊 Og at han er raus, ja?? Absolutt 😊 Ble kjent med den kar’n da vi var temmelig unge – og har aldri hatt et vondt ord å si om han 😊
      Ha en nydeligvakker dag ❤️ Klemmerz

    5. Godt nytt år. Gratulerer med begge delene som jeg leser om. Artig med slike ting. Normale dager er her igjen og det var deilig. Fikk sove godt i natt men age dager blir det men det liker jeg. Som vanlig er det salg nå men nå er det lommeboka som er ribba – ribba smaker forresten bedre i jula. Men nå må man ta tak i dagen, pusse tenner så er jeg snart klar for avgang. Ha en fin dag.

      1. Takk og Godt nytt år til deg også 🙂 Takk for det ! Vanlige dager er best i lengden..:) Hehe.. ja man har som regel brukt litt mer penger i jula.. Ribba blei bra her også.. Da håper jeg du får en god natts søvn og en fin dag i morgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg